2 weeks

Så jo at jeg endelig skulle catche up når jeg flytta, nå har det seg sånn at ventelo trenger 2 uker på å sende ut en montør, hvilket betyr at d blir to uker til med iphone nett. Blir dessverre ikke så mye kommentering da, men det hender jeg bruker bloglovin appn og stikker innnom mine favoritter og ser litt.
Men det blir, i helga blir det party fordi the samboer Stine is 25!!!
But before that, blir det ikea, må jo se bra ut til lørdag.

English: no internet for another 2 weeks time:(

Categories: Uncategorized | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “2 weeks

  1. kos deg på Ikea:D eg kjøpte tallerkenhyller der forrige onsdag:D

  2. Gleder meg til å se litt hvordan dere har’e, og håper jeg kan ta turen dit i sommer! :)gglaaaa i❤

  3. Kos deg på Ikea. Håper på bilder av leiligheten etterhvert😀

    SV: Ja da høres det ut som om Saras nøkkel vil passe deg🙂 Jeg anbefaler den i hvert fall på det sterkeste😀

  4. Nå bør det bli nett snart😉

  5. 27.juni kjæm d montør;)

  6. SV: Tusen takk Ida🙂 Dette er veldig moro😀

  7. Ikea er helt topp det🙂 have fønn flytting🙂

  8. Sv/ Må bli like flink som deg jeg da, I’m trying😀 Gler meg til du kjem!!!😀

  9. SV:🙂 Ja det spørs sikkert veldig på kroppsfasong. Jeg elsker de🙂 Og sier yey😛

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

