Life in Mosseveien

Nå har vi bodd her siden kl 9, onsdag! Dvs at idag er dag nr 5:)
Har fortsatt ikke skjønt at dette er vårt sted, men det er veldig deilig å ikke være 6 stykker som deler!
Vi har ikke internett enda så får ikke lest blogger, men vi jobber med saken!
Ellers går utpakking sakte framover, og dette gjorde vi igår:) (siden rommet mitt er gigantisk deler jeg så klart med Stine, så ta det med ro, bare halvparten av det er mitt.)

20110605-091930.jpg
The most amazing wardrobe(and i still cannot fit all my clothes)

English: we’ve lived in the new flat for 5 days now and it’s heaven not having to share with 5 others:) we’ve been unpacking lately(half of it is stine’s)

Categories: Fashion, fun, life, Uncategorized | Tags: , , , , , , | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “Life in Mosseveien

  1. oooo:D Glede meg te å sjå resten:)

  2. Deilig med plass! Alle trenger litt armsleng!

  3. Spennende å se hvordan dere får det snuppa🙂

  4. Herregud, for et skap!! Håper du kommer til å trives der!🙂 Gratulerer!😀

  5. For et fantastisk fint skjerf som henger der😀 Jeg har faktisk akkurat samme.

  6. Regner med d ikke er wolves skjerfet vi snakker om her hehe

  7. Herlig klesskap! Skulle ønske jeg hadde hatt et så stort og flott klesskap. Har nesten ikke plass til klærne mine jeg, enda jeg nesten ikke har klær.😛

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

