Carry on my wayward son

Words cannot explain how much I love these guys.. and the show of course.
Happy to know there’s another season.. sad to know that it might be the last..
Supernatural – Ingen over, ingen ved siden❤ dette er den tvserien som er min no1, gruer meg til den dagen den aller siste episoden sendes.. sesong 6 finalen var ikke helt som forventa, men en fin build up for neste sesong, som dessverre er aaaaalt for lenge til har premiere.
Driver fortsatt med flytting og har en kropp som bare vil hoste og snørre.. (deilig.. eh not)

Categories: fun, life, music | Tags: , , , , , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Carry on my wayward son

  1. Supernatural er driitbraa🙂 De må ikke gi seg enda! Good bedring, søta❤

  2. Har aldri sett noe særlig på det, men et par episoder. Det virker som en veldig bra serie, så lurer på om jeg må sette meg ned og se noen sesonger…
    God bedring! Ikke slit deg helt nå da!

  3. ❤ Supernatural❤ Har fått Steven dilla nå ^^
    Huff, god bedring!!

  4. SV: Det er godt mulig! Hvis hun bor i trondheim for tiden?:)

  5. det stemmer det, grafisk design, nkf, wolverhampton😉

  6. eg har aldri sett supernatural, tror eg, eller jo, kanskje ein episode eller no, men eg tor den episoden va litt skummel sånn at eg skifta ganske fort o.O kanskje eg ska prøva igjen?😉

    / åh Ida, snille snille Ida, du ane ikje kor glad du gjorde meg når eg leste kommentarane dine. eg smilte fra øyra te øyra (smile faktisk litt ennå) og blei varm i hjerta mitt. dine ord betyr utrolig mye for meg, det ska du vita. og eg håpe at du finne ditt nettverk her i Oslo igjen. du som seie så fine ting og som gjør meg så glad fortjene ingenting aent enn masse kjærlighet og andre fine ting. eg ønske deg ein superduperfin mandag og håpe ukå blir lika fin! *cyberklem i bøtter og spann*

  7. Jeg har faktisk aldri sett supernatrual men jeg har veldig lyst til å se det, kanskje det kan ta over for Buffy?😛

    SV: Tusen takk, så trolig søt du er! Det er godt å høre at du kjente igjen tegningen min🙂

  8. Fantastisk serie!:D

  9. Woop, lykke til med flyttingen i morgen/dag! Håper alt går smuuud, og at det blir bra med nytt sted😀 Håper også forkjølelsen gir seg, og du blir en frisk laks!

  10. sv: Man må ha litt selvdisiplin ja.. Men egentlig så er det slik at vi som går MID er noen skikkelig skippertaksmennesker.. Vi gjør alt i siste liten virker det som😛 hehehe!

    Har ikke sett så mye på Supernatural jeg.. Har liksom aldri kommet helt “inn” på serien på en måte😛 heheh!😀 Tror jeg er mere enn Glee-person😉

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

