pause

Om enn noe ufrivillig, jeg har et hodet som er stappfult av flytting,
og da er d ikke ikke plass til hverken inspirasjon eller ideer for bloggen..
Nå har jeg jo uansett vært veldig av og på i en lang stund nå, men selv om jeg ikke blogger eller kommenterer noe særlig akkurat nå, bryr jeg meg ikke mindre..
det er bare ikke plass til det i hodet mitt..

flytter inn i ny leilighet 1/6, når internett og alt er på plass der så skal jeg prøve å ta igjen alle de innleggene som venter på meg i bloglovin (med det antallet blogger jeg følger har nok det kommet oppimot 400 stk innen den tid)
håper alle har det greit om dagen, at de som har eksamner og slutter på skoler o.l. i disse tider takler det greit og at sola skinner og livet smiler..
Det blir forhåpentligvis slik mitt liv blir så fort 1/6 er over og jeg kan slappe av igjen.

slenger med et bilde fra 17.mai bare for å vise at jeg fortsatt lever.

so long and thanks for all the fish..

Categories: Uncategorized | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “pause

  1. Så fiin du er! Kjolen ser kjempesøt ut! Gleder meg til du kommer deg på plass og får blogget igjen!🙂

  2. forstår godt du har hodet proppa fullt med tankar om al aent enn blogg, men eg savne deg her inne vett du:) kjolen såg kjempe fin ut!!

  3. Du må ikke ta på deg for mye, vet du! Men jeg gleder meg til du får orden på ting igjen slik at vi får deg tilbake❤ Lykke til med alt, IdaFina ;*

  4. Søt kjole du hadde Ida! Gleder meg til å se nyplassen din, spennende med flytting. Miss you btw.😉

  5. SV: Tusen takk Idapida❤
    Det ble ingen demper på vår perfekte dag😉

  6. Gleder meg til å se hvor fint dere får det i nye leiligheta, kommer nok til å føles heeelt herlig😀 Og se så nydelig du er, Kikki og. Skulle ønske jeg kunna feira 17. mai på dere. Blir kanskje norsk 17. mai neste år da, spørs litt på Odd-Levis konfirmasjon…

    Sv/ Jeg unner oss det jeg og haha, men alt er jo så vanskelig å si på akkurat nå, masse utgifter og ting som skjer vettu. Men ja, håper veldig på en liten oslo tur, om det så er bare for en helg, besøke deg og sisters, hadde vært digg. Håper no og at vi får oss en fresh plass å bu sånn at du får’e fint når du kommer hit😀

    Krysser fingra og tær og alt jeg og, så satser vi på det beste😀

    BTW, steven har endelig kjøpt seg bil!😀

    Gla iiiii❤

  7. SV;Tusen takk ida:) Har en god følelse foreløpig,men får håpe det går bra:) Hjemme eksamen er grei på den måten,at du slipper å stresse så alt for mye. men da jeg fikk oppgaven hadde jeg mest lyst å være ferdig med en eksamen på 4 timer:) hehe

    //Så bra at du er en supernatural fan som meg:) er ikke så mange bloggere som er det🙂 Jeg er jensen fan,men som du sier liker litt jared denne sesongen:) Misha /castiel har jeg hatt en mini crush på etter han kom inn i serien. elsker twittringene hans også:) Jeg har fått med sesongavslutningen, det var en spennende slutt. men ikke sånn at du sitter å griner,mer kanskje “ohoh.”,spent å se hva som skjer iløpet av sesong 7. skal ikke si noe mer,men kom tilbake når du har sett den slutten:Pvil ikke si noe mer,uten å avsløre alt for mye:)

  8. Sv/ Haha or maybe not? :p
    Men takk takk fina mi<3

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

