so here’s the thing..

soaking up the sun med Ingvild❤

Som dere kanskje skjønte var jeg litt down and blue når jeg skrev forrige innlegg.
Var ikke alvorlig greiene egentlig, men jeg har holdt noe hemmelig for dere..
Eller my dear old facebook friends vet jo trolig hva som står på om dagen,
dere skjønner jeg er på flyttefot.. time to get away fra kø på badet om morningen, bort fra tv-spilling til klokka 3 om natta. Bort fra å bli vekt flere ganger av fulle flatmates som kommer hjem fra byen..
Don’t get me wrong, jeg er glad i den lille gjengen her jeg, kommer nok til å savne de, men når man jobber fulltid, så lever man et litt annet liv.
time to move on, så jeg tar med meg Stine min og flytter ut av kollektiv og forhåpentligvis inn i en fresh leilighet på en fresh location i Oslo.
Nei, vi har ikke leilighet enda.. og vi har en mnd på å flytte ut ca. Stressa? neida.

Var litt deppa fordi vi hadde den perfekte leiligheten i sikte, og vi jobba så hardt for at eierne skulle velge oss, men den gang ei.. så vi leter for harde livet.
Fikk også beskjed om at det ble nok en sommer uten Spel på stiklestad (the weekend of all the no’s), men på den positive siden kan jeg jo begynne å planlegge sommerferie.. f.eks prøve å legge inn en tur “hjem” til Wolverhampton for å besøke go’jenta mi.

Så beklager om blogging ikke er prioritert, jeg kikker stadig innom dere altså, jeg bare har ikke energi til å være så aktiv.

Klarte lent iår da. 46 dager uten godis🙂

English:
Was a bit down when i wrote the last entry, you see I’m busy moving out of the flatshare with my good friend Stine. We didn’t get the flat we wanted and now we have to keep on looking, we have about a month left to find somewhere. I didn’t get to dance in the play at stiklestad either, but at least i can start planing my summer now, will try and fit in a trip to visit Renate in Wolves.

I survived lent this year, 46 days without candy🙂

Categories: friendship, life | Tags: , , , , , , , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “so here’s the thing..

  1. Dere finner vel noe fresht satser vi på, jeg krysser fingra for det, så kan du krysse fingra for at jeg og Steven gjør det óg. gjør ikke meg så sykt mye at det ikke ble spel på deg, for da kan du komme hit, og det er heeeeelt greit for meg😀

    Flink du var med lent, well done!😀

  2. Krysser fingrene for at dere finner noe superbra😀

  3. Dere finner helt sikkert noe bra å bo i!😀 Gøy med litt nye, blanke ark i blant selv om det er stressende når alt står på!
    //Neeei, jeg spydde ikke! Bare fikk for meg at jeg måtte være tynn når jeg ble bedt på kaffe!😉

  4. SV: Disse bøkene er veldig bra. ANbefales. Litt annerledes krim som du sier😉
    Jeg har kost meg i ferien og har vel glemt all dårlig samvittighet😛 I dag derimot starter lesingen for fullt😛

  5. Da skjønner jeg deg ganske så godt. Bare det å bo hjemme med 3 andre også å dele bad er helt fælt x) Men jeg tror jeg må bygge inn et ekstra bad i stedet for å flytte… Håper dere finner noe bra :’)

  6. Det årner seg!!😉

  7. Åh, jeg skjønner det må ha vært vanskelig. Veldig viktig å funke med de man bor sammen med! Måtte flytte en gang jeg også. Kjipt at dere ikke fikk den leiligheten dere ville, men jeg er sikker på dere finner noe bra til slutt! Registrer dere på hybel.no og legg inn en annonse med bilde av dere🙂 Det funker for meg!

    Så håper jeg at du får gjort det du vil snart og at ting ordner seg så du kommer tilbake til bloggingen❤

  8. SV: Hehehe. Så søt du er Ida. Ja Renate virker som en herlig jente med en flott blogg😀

  9. SV: Nei det var nok ikke han😛 hehehe. Men høres ut som et utdrikningslag ja😀
    Du bør glede deg til det første.. Det er utrolig moro😀

  10. LILLE GBS!!!!!!

  11. det skjønner jeg godt:) Etter jeg var ferdig med studiene holdt jeg ikke ut i kollektivet jeg heller, selv om jeg likte folkene :p

  12. Det var lenge etter godteri!!!!! Flinka mi!😉

    Det er lov til å være litt nedfor når det ikke går som man håper, men det ordnet seg jo for dere heldigvis. Gleder meg masse til å komme på besøk🙂

  13. Sorry you didnt get your flat you wanted but congrats on lent!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

