Header

I’m in need of a steady photoshop-hand!
Min photoshop har nemlig bestemt seg for å ikke virke lenger.
Siden jeg har ny layout skulle jeg gjerne hatt ny header også, denne jeg har nå hadde jeg sommeren for to år siden tror jeg, men det er bedre enn ingen header.

Jeg beklager også at jeg er stille, og at jeg er tidenes dårligste leser om dagen, men jeg rekker nesten ikke å starte en dag før den er ferdig og jeg må starte på neste.
Mye som skjer, og jeg vil nok fortelle mer om det, etterhvert.
(skjønner at jeg har tapt meg da, når jeg har mistet nok en leser denne uka:( )

I’ll be back, har masse blogginnlegg å catche up med.
Får ta påska til hjelp og komme ajour.

Er forresten rødhåra igjen:) liking it!

English: My photoshop doesn’t work, I need help.
This current banner is my two years old summerbanner. Cause new layout = new banner.
I’d also like to apologize for the lack of blogging and reading, I’ll spend my easter break catching up😉

Categories: blogging | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Header

  1. Hihi, for en søt header! Man kan ikke blogge for å blogge, så du må gjøre det når du føler for det! Alltid hyggelig å lese innleggene dine, synes nå jeg, da!

  2. Jeg husker den headeren!😀 Så søt, som du❤
    Gleder meg til masse nye oppdateringer fra favorittjenta mi ^^ Jeg kan forsåvidt fikse litt header for deg om du gir meg litt retninger på hva du vil ha?

    Looove ya mwah!❤

  3. eg e ikkje noge flink i photoshop desverre…. eg e nå her uansett:)

  4. vetke ka æ vil æ hehe.
    en som er litt varm og mer sommerlig kanskje. vetke hvilke bilder heller, burde egentlig tatt noen nye

  5. Sv/ Oppe på Beacon, det er ved der Steven bor🙂 Veldig fint sted, litt gøy for du er oppe på en topp og ned ene dalen ser du industri på industri og på andre siden mer idyllisk landskap og boliger.

  6. årh, drit når ting går imot deg, dumme dumme photoshop! håpe du får fiksa det sporenstraks😉

    / kjære deg, du har null grunn te å apologize asså! eg har kje akkurat vært så flink eg heller😉

  7. Jeg KAN ikke bruke annet enn paint, jeg, så jeg tror ikke jeg skal si noe X)
    liker fargene på headern!
    readhead, wheey : D

  8. sv/ Nja, tror hverken jeg er mye større eller mindre fra sist du så meg. Tror kanskje bildene er bittelitt skvisa sammen, så da ser jeg tynnere og lengre ut hehe.

    Du er altfor fin, finns ikke ord fin, det er problemet ditt!

  9. Forståelig! Du må bare ta tida di, vet du. Vet hvor stress det er å komme i gang med blogginga igjen og ta igjen alle de tapte innleggene. Gjør ingenting altså! Jeg slutter ikke å følge det iallfall🙂

  10. Sv/ Alltid midtpunkte æ vettu😀 haha
    Jau, det har falt fra en god del siden vi starta, men vi er fortsatt noen flere enn de som vises på bildet. Dette var de som var der den kvelden. The important ones😉

    Vi savner deg og, alle samman. Til og med de som ikke kjenner deg godt! Jau, heeeelt sant.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

