Ut en tur

Nå er det to hele uker siden katastrofebursdagen, hvilket betyr at det er nesten 2 uker siden sist jeg blogga alt :O woot?
Nå er jeg klar for å driste meg ut å teste dansefoten igjen, ikke at jeg rakk å svinge meg rundt no særlig sist.
jeg har jenter, en flaske vin og the little black dress, alt er lagt til rette for en koselig kveld.
Wish me luck!
Og imorra skal jeg møte Astrid Katrine🙂

English: it’s been two weeks since the disastrous birthday party and i’m braving myself to try my dancing shoes again tonight, with good friends, the little black dress and a bottle of wine. Wish me luck!

Categories: blogging, friendship, fun, life | Tags: , , , | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Ut en tur

  1. Lykke til i din LBD! Du ser smashing ut! Heldig som skal møte Astrid Katrine!🙂

  2. Så fiiiiiin du er❤ Håper du får en strålende kveld med rumperisting!

  3. så kos:D Håpe du hadde ein fin kveld! Glede meg te å møta deg imårå:D

  4. SV: Drømmeprinsen kommer når du minst venter det😉 Tro meg!
    Tusen takk, Ida❤

  5. SV: Hehehe. Håper du koste deg🙂 Jeg hadde en herlig lørdagskveld❤

  6. flott kjole : D

  7. Ja, tida flyr virkelig! Savner blogginga di, frøken. Så utrolig pen du var på bildene. Håper du har det fint! Kos deg masse🙂

  8. Gunnstein før. Forandret det nå. Så nååå er jeg Luca. Sykt hyggelig at du kom på det da!! : )

  9. nydlig kjole, håpe du hadde det finfint😉

    / hehe, 18 innlegg du, då har du mye lesestoff framover, hehe😉

  10. Håper du hadde en super kveld søta!😀

  11. Fantastisk at du er tilbake😀

  12. Sv/ Ja, det eneste som ville gjort det bedre var om du var her sammen med meg<3

  13. Seeeexy, det ble sikkert en kjempefin kveld😉

  14. Nå endelig, med mac’en på et knøttlite bord etter boblebad, leggbarbering og hårvask, kommer jeg på å sjekke bloggene rundt om, deriblant din🙂 Søndag er en fin dag for sånt, men akkurat idag begynner reisefeberen å synke inn igjen; nå håper jeg at jeg har tenkt på alt til turen. Blir alltid så usikker hvis ting ikke er uttenkt før avreise, men det føles som at jeg har kontroll så langt, ihvertfall. Og ja, jeg skal gi Renate en STOR klem fra deg, så får vi håpe at du får gitt en selv snart også. :] Det har bare falt til rette når det kommer til konserter med McFly akkurat denne gangen, og jeg er så takknemlig, så takknemlig! Også for endelig å ha truffet DEG, Ida, fordi du er akkurat så herlig i virkeligheten som du er mens vi skriver med hverandre. Håper du har hatt en kjempefin helg, og at kvelden ute med jentene og den lille sorte ble vellykket. ♡

  15. You look amazing Ida! Very pretty!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

