What a mess..

Prøver det her på norsk jeg.. uvant, men vi prøver…

Nå er det lenge siden jeg har blogga, men med tanke på den berg og dalbanen denne uka har vært så hadde d egentlig vært en skam å ikke skrive noe.
Igår var selve dagen som jeg og Line hadde venta på i 1 måned, en dag vi har planlagt nøye. En dag som vi til tider denne uka trodde kom til å gå til helvete, rett og slett fordi det meste gikk galt. Folk kunne ikke komme, vi fikk ikke fiksa utested, og kveldens hovedattraksjon lå ann til å bli en fiasko.
Men så snudde det plutselig og alt lå ann til en festaften uten like.
Nå skulle min 25års dag og hennes 24års dag feires.


Vi startet med et minivors, der både oreokake, kanelsnurrer og snop ble fortært, samtidig som folk prøvde å tømme i seg mest mulig alkohol på en time, det var allerede første tegn på at dette skulle ende galt. Men vi dura bare videre vi. Ca. kl 21 befant vi oss utafor klare til å innta to stk fete limousiner. (dersom noen skulle trenge limo anbefaler jeg limousine partner på det varmeste, maken til service og tilrettelegging skal man lete lenge etter, er kjempefornøyd!!)
Dette var da høydepunktet for kvelden, og takket være Jonas hos limousine partner ordna det seg mot alle odds. Å cruise rundt i Oslo i en hel time i limo mens alle favorittlåtene dunka i stereo var en helt fantastisk herlig opplevelse. Spretting av champis ved operan og jeg følte meg som en superstjerne der jeg stod i ny kjole, nye hold in strømpebukser, krone på hode (i bilen) og champis i hånda!

photo credit til Monica aka Sminkehimmelen

JADA! kvelden var bra, vi ankom smuget, hvor de hadde fiksa gjesteliste for oss, og reservert bord og greier og humøret var rett og slett på topp. Jeg og Line mi var kveldens dronninger!

Men det varte ikke lenge, champisen gikk undertegnede rett til hodet etter en times tid med sitting. Så resten av kvelden min endte regelrett i dass, uten at jeg burde trenge å utdype det noe særlig… Betutta, skuffa og utrolig irritert (da jeg vanligvis aldri blir dårlig) tusla jeg hjem med to av de herlige jentene mine som hjalp meg i seng og kledde av meg nykjolen og ordna opp.

Man har lov å være skuffa når man havner i seng med hue over bøtta allerede ved midnatt på sin egen bursdag.

Bilder har jeg heller ikke, fordi engangskameraene må fremkalles og så vidt jeg vet var de de eneste kameraene i bruk igår. forhåpentligvis finnes det bevis på de hvor smashing jeg var og følte meg i hele 4 timer igår, når de endelig blir fremkalt. Lover å vise bilder av yours truly om det finnes noe brukbart!
Og imorgen som faktisk ER bursdagen min kan jo egentlig bare bli bedre.

So long and thank you for all the fish..

English: decided to go with norwegian today, just to see if that makes my blog a bit more interesting. Celebrated mine and Line’s birthday with lots of wine and good people. The process has been a rollercoaster but everything seemed to finally go our way and me and Line was ready to party. We ate cake, went for a ride in limos and got guestlisted on a cool club. It was all good for the superstars for a while..
By midnight I was home, hanging over bucket and feeling insanely sorry for myself, especially since I barely ever get sick or hangover.
But it was nice as long as it lasted at least.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , | 23 Comments

Post navigation

23 thoughts on “What a mess..

  1. Mange sier jo at når man ender opp slik vet man det var en bra kveld, men skjønner jo det er utrolig irriterende og skuffende når det skjer tidlig, og særlig om man aldri egentlig blir slik. Men bra du hadde det kongefint inntil kroppen ble dum og alkohylerne for slemme. Du så nok helt fantastisk ut du duppa mi, skulle ønske jeg kunne være der å spydd for deg❤

    Gratulere så utrolig masse med dagen i dag, er sååååååååå glad i deg❤

  2. Det er irriterende og ikke minst skuffende..:/
    Grattis med dagen i går❤

    SV: Ja han har talent. Det er så vakkert, men historien er så trist. SUKK!❤

  3. SV: Hva synes du om den filmen?
    Koselig å høre fra deg igjen søta❤

  4. æsj, det e så kjipt når kvelden ende tidligare enn du vil, men avogte så vil alkoholen noe aent enn det me vil. håpe du koste deg fram te då og at du sitte igjen med bare fine minner og at de dårlige blir mindre og mindre for kvar dag som går😉

    hipp hurra for deg som har hatt/ska ha bursdag😉

    / tusen tusen takk snilel du, eg blir så glad når du kommentere, du gjør meg glad, så tusen trillioner takk søte!

  5. Ntåå, så utrolig kjipt!! Det er typisk at det skal ende sånn da😦 Men det virka som om du hadde det utrolig fint fram til da, så du får prøve å tenke på det!🙂 Limo og greier! Det ekke dårlig😀

    Gratulerer så masse med dagen, søte duu! Godt å se at du lever enda🙂

  6. Uff hørtes ikke gøy ut å bli dårlig på sin egen bursdag nei “/ Men limmo turen hørtes jo kjempebra ut! Og Gratulerer så mye med dagen som var!🙂

  7. Først; gratulerer med de 25!!!

    Utifra det jeg leser fikk du heldigvis fire timer med god feiring, med hvit limousin (stilig med hvitt – ikke bare sort! Har faktisk ikke sett bilde av en hvit en før, er jeg uerfaren da, skal tro?), gode venninner og et Oslo som bød opp til dans.. Heldigvis varer ikke hangovers lenger enn at du nå nok er i god form igjen, men det er så klart veldig ergelig at en så stor kveld ender i porselenet! Så håper jeg at den ordentlige bursdagen din ble bedre også, og at de dårlige inntrykkene av midnatt etter feiring og limousintur forsvinner litt etter litt. Glad i deg, Ida! Uansett om jeg ikke snakker/skriver med deg er du i tankene mine, vandrende som en engel eller stjerne i det fjerne. K. x

  8. Utrolig kipt at kvelden din endte slik:/ Men gratulerer med dagen på etterskudd🙂 Og det er fin å se at du blogger igjen!

    SV: Takk, takk.. så fint at du liker det🙂

  9. haha du e nå søt o:) syns eg ser det for meg! xD men det virke nå som om du hadde ein ganske ok bursdag da!:)

  10. Det suger! Blitt dårlig de siste gangene jeg har vært ute, ikke fordi jeg har drukket så mye, men bare blitt uvel liksom, suger big time!

  11. proveitinthedark

    Var synd du blei dårlig, men vi hadde det gøy så lenge det varte❤

    og takk for i kveld! Hope you liked the gift❤

  12. Huff.. kjipt kvelden endte så tidlig da :S
    Heldig som fikk kjøre i limo da😀 Håper jeg får det en gang😀 wee!
    sv: Ja man mister litt lysten på å blogge når man bare blogger for å blogge.. Så fra nå av er bloggen mitt sted.. Bare at alle andre får lese den om de vil😉
    Det går mye bedre med meg nå!🙂 Og jeg håper alt er bra med deg?🙂

  13. Stine-Andrea

    awwe! Been there done that!
    Så digg å se deg blogge igjen!😀
    Limo! fett at dokker kjørte det!

  14. Sv/ Du finner nok en slik en du og, de finns der ute, bare vanskelig å vite hvor!

  15. SV: Ja jeg håper virkelig det er en passerende trend🙂❤
    Ok med sent svar😉 Hehehe.

  16. Grattis med dagen som har vært!🙂
    synd festen endte slik som den gjorde, men virka som du hadde FUN de fire timene før😉

    Utorlig kul limo da! En sånn en ønsker jeg meg til min 25årsdag! yeeeeeeaa!

  17. Jeg er glad jeg kom og var en del av feiringen din snuppa, og det var jo kjempekult frem til du ble dårlig. Du ble i allefall godt tatt vare på.😉 Glad i deg!

  18. SV: Ja søndagen var fantastisk..🙂 Høres ut som om du har hatt en herlig søndag også søta❤ Lang treningsøkt da😉 Flink er du😀

  19. Liker at du allikevel må skrive litt på engelsk nederst! :)Høres ikke helt ut som en tipp topp kveld, men man ned dit noen ganger for å virkelig sette pris på toppene!🙂

  20. Kan du legge meg til som venn, går det an? (uten å måtte gå gjennom bloglovin, etc.)

  21. har ingen linkside, så jeg tror eneste mulighet er bloglovin siden jeg er på wordpress sin platform og du er på blogg.no

  22. Sv/ Høres herlig ut, ristings på rumpestump og wolvesbabes er en fin kombo ^^

  23. Sv/ Ja, helt enig. Jeg var ikke stor fan av sangen etter å ha hørt den noen veldig få ganger på itunes, var først i går når jeg så denne jeg faktisk likte den, å nå syns jeg den er kjempefin. Det er tydelig at dette albumet er et av de som vokser på deg, og nå gleder jeg meg mer på turne. Blir bra, men sku ønske vi sku ilag❤

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

