… enter interesting title here..


i feel like i’ve used all of my pencil..
All my inspiration and creativity…. failing to keep my blog interesting..
I know from previous feedback as well, that my blog lacks that little extra spark..
I cannot create something that doesn’t exists.
Even I’m sick of my own writing, don’t blame any of you for feeling the same way..
lost a follower on bloglovin as well, i just noticed… i don’t blame whoever clicked unfollow, would’ve done the same if i wasn’t me hehe..
Maybe it’s because English doesn’t seem as natural to me anymore? my language doesn’t flow as easy as it did.. but to be honest my blog became boring long before i came back to norway..
I’ve been blogging on wordpress for 2 1/2 years and i’ve made brilliant friends and I will keep on reading all of your blogs and comment back whenever i can..
thanks for all the support and comment throughout my bloglife..
this isn’t a goodbye, just a see you later.. i might blog again, if inspiration returns to me..
maybe in norwegian the next time..

 

Categories: blogging | 47 Comments

Post navigation

47 thoughts on “… enter interesting title here..

  1. See you later😉

  2. Føler akkurat det samme som deg, og har følt det sånn lenge egentlig. Litt trist for jeg husker det var så moro før😦

  3. Catch you on the flip side baby!😉

  4. Har alle skrivetørke nå om dagen? Håper du begynner å skrive på norsk. Jeg bare liker det bedre😉

  5. Du må gjerne skrive på norsk, kanskje det vil føles enklere?🙂

  6. håpe du får tebake inspirasjon:) for eg savne deg:)❤

  7. Inspirasjon kom tilbake NÅ🙂

    SV: Enig. Den er så bra den!

  8. Jeg forstår følelsen, men jeg kommer til å savne blogginnleggene dine til du begynner å blogge igjen… heldighvis kan jeg lese norsk da😛

    SV: tusen takk søte deg, så utrolig koselig å høre🙂

  9. Ntaw, kommer til å savne deg, Ida!:/ Lykke til med livet så lenge! Jeg venter på at inspirasjonen kommer og treffer deg igjen! Som du sier så er det jo umulig å skrive uten!

  10. Kommer til å savne blogginga di jeg vennen!😦

  11. usj, eg vett akkurat koss det føles, mista 2 stykk følgerar igår, TO på samma dag, og det e jo bare ein filleting men eg blir lika trist kvar gong. ein får jo følelsen av at ein gjør no feil, men du ska vita det at det gjør du ikje, eg like bloggen din, og komme alltid te å lesa den! i tillegg så vil eg sei tusen takk for fine kommentaren, du har masse kreativitet du og, eg har sett det, så ta det med ro den komme tebake😉

    og et tips, sånn bare på slutten, det e mye enklare å blogga på norsk, så kan du heller ha ein sånn liten translate plass nederst kor du skrive det du har skreve på norsk kort fortalt på engelsk. det e mye enklare å la kreativiteten flyta på sitt eget språk altså, det syns eg hvertfall😉

  12. Rock In ligge i ei sidegata i carl johan, legge igjen adresså her så kan du søka på google og poof så komme det opp et kart😉

    ROCK IN
    Øvre slottsgate 10
    0157 OSLO

  13. DU e bra😉

  14. skjønner hvordan du føler det. Merker at jeg blogger mindre og mindre for tida selv. vanskelig å komme på noe å blogge om! Men håper det ikke blir altfor lenge til du blogger igjen da! for jeg liker hvertfall å lese bloggen din🙂

  15. Sv: Håper jeg “går videre” jeg også, for den jobben kan jeg virkelig tenke meg🙂
    Maten smakte den, hehe.
    Mamma har fått litt hjelp da, men ikke av meg😉

  16. Blogglysten går litt opp og ned iblant. Jeg håper blogglysten din kommer tilbake.🙂 Jeg synes du skriver bra jeg, men jeg verken leser eller kommenterer så ofte fordi du skriver på engelsk. Jeg synes det er så tungvint å lese engelsk.😛

  17. Åh, kjedelig å høre, men skjønner også det du sier utrolig godt. Har hatt flere uinspirerte perioder selv, hvor jeg følte jeg ikke hadde noe å komme med og hvor blogglysten var veldig lav. Og da er det jo kanskje ikke noe poeng i å holde på heller, for man gjør det jo for sin egen skyld. Men syntes det var kjedelig å høre, håper i alle fall du finner inspirasjonen din igjen, for den er kjempeviktig!🙂

  18. Skjønner🙂 Håper du finner inspirasjon snart😉

  19. Stine-Andrea

    😮 nå som jeg har fått opp interessen av å lese blogger igjen så slutter du?:/

  20. SV: Shuffle er genialt😉 Har du noen sanger å anbefale?🙂

  21. Jeg foreslår å skrive på norsk jeg😉 Kanskje det blir lettere å skrive da ;D

    SV: Det er en veldig kul trend.. Elsker det ;D

  22. Stine-Andrea

    Tnaa! Tusen takk! Du e veldig snill. Håpe også at eg e der om 10 år.😀

  23. oj, så mången fine kommentarer eg har fått av deg. det sette eg så stor pris på, snille du. for ein fantastisk måte å bjunna datadagen på, å lesa dine ord🙂 inspirasjonen dukke nok opp for deg og, bare vent å se🙂

    atter ein gong, tuuuuuusen takk!

  24. SV: ja ^^ Jeg liker kitkat bedre en kvik lunch faktisk, vet ikke helt hvorfor.. gode minner tror jeg🙂

  25. SV. Takk for link. Jeg skal sjekke ut. Mobbing burde vært forbudt. Ingen tvil om det!

  26. Satser på at du kommer tilbake igjen på bloggen🙂 jeg liker bloggen din🙂 Men sant som du sier, det er ikke alltid inspirasjon er like lett å finne. Da er det greit med en liten pause!

  27. Håper du kommer tilbake, på norsk eller engelsk spiller ingen rolle, men det er koselig å lese bloggen din🙂

  28. SV: Huff høres kaldt ut med skiskole. Vi har vinteraktivitetsdag til torsdag og jeg håper det er litt mildere da!
    Nei ikke jeg heller, så ønsker herved at våren kommer ASAP🙂

  29. SV:
    takk takk, ja er veldig glad i de skoene:) og jaaa, syv tiiidlig på morgenen:p hahah

  30. eg blir alltid så glad når eg får kommentarer fra deg, tusen tusen takk Ida, for at du får meg te å smila (og rødma) og for at du får meg te å bli stolt over alt eg gjør. du e så snill søte du, tuuuusen takk for at du fins😉

  31. åh, snille du, ka i alle kan eg gjør to make it up to you? eg blir så glad😉

    CYBERHUG!

  32. Idaaa! Det er så herlig å se nye innlegg for deg, for de er så sjeldne, så dette var trist å lese:/ Men jeg skjønner hva du mener. Har du ikke noe å gi, er det ikke noe vits. Jeg har hatt mine slike perioder selv. Er først nå blogglysten har kommet skikkelig tilbake. Jeg håper den gjør det til deg også snart, enten det er på norsk eller engelsk. Du en en flott blogger og en suuper person! Jeg ønsker deg BARE det beste.
    Stor klem fra meg❤

    SV: Herregud, du er så herlig! Va så sykt morsomt å se alle kommentarene som hadde hamla inn. Du er så søt du. Du leser alt og du gjør det når du er til stede. Og jeg skjønner ikke hvordan du ser alt det der i tekstene mine. Jeg skriver jo fra hjertet. Jeg føler meg ikke som noen overgjennomsnittlig flink forfatter, så jeg blir så overvelda når du sier sånt! Jeg har skikkelig lyst til å bli ordentlig flink, men jeg føler ikke jeg kan komme i et blad og sånt liksom. Uansett, hvordan går jeg fram? Jeg har tekster på Trafo, men eneste folk kommenterer der, er om jeg slurver og har en bitteliten skrivefeil (og jeg er syk på gramatikk!).

    Du overvelder meg virkelig! Jeg blir så rørt av alt du sier. Jeg har ikke fått hørt så mye fint før som etter jeg begynte på FHS og begynte å blogge. Det betyr så mye. Jeg har ikke ord!

  33. sv. Hehe e jo et bra spørsmål det:) Jo eg følte eg konne ver te hjelp for eg konne sei at “detta har eg faktisk vert med på sjøl, og ja det e ltt ubehagelig dei minuttå det holde på og det e verst i svelget, men bara gjør som legen seie så e ddet øve veldig fort, og det GÅR ann å få bedøvelse”🙂

  34. SV. Enig med du…
    Trolljegeren bør du helt klart se. Kjempe bra film ;D

  35. Tusen takk, så bar at du liker dem🙂

  36. SV: Veldig enig med deg, Ida❤

  37. Savner deg!

  38. SV: Ja den er meget bra. Grunnen til at jeg skriver om den på nytt er også fordi jeg har mistet mange innlegg, deriblant innlegg om denne boken..🙂
    På nettet finner du den, der jeg har bestilt den😀 Men er i flere butikker😀

  39. proveitinthedark

    I´ts oh so quite on here:(

  40. eg kan ikje få sagt det nok kor mye dine kommentarer betyr for meg, eg blir lika glad kvar gong eg lese de. dine kommentarer, dine ord og dine følelser om det eg gjør gir meg så mye varme. snille søte ida😉

    eg ska jommen hørra underwater secrets, for den tror eg ikje eg har hørt😉

    lj har eg brukt siden 2004, men eg har forandra på den så mången gonger at eg slutta å bruka den, men så fiksa eg på designet ein siste gong og blei så fornøyd at eg beholdt den. eg prøve å bruka den lika flittig som heroesandme men det blir liksom litt teit å bruka samme bilder på begge bloggane, derfor bruke eg heroesandme mest😉

    fridays har kjempegod mat dei og, så skjønne at du alltid ende opp der, neste gong syns eg du ska prøva hard rock altså, og prøv jumbo combo då, den e dritgod😉

    sende ein cyberklem te deg seint denna søndagen, og håpe ukå di blir fantastisk fin😉

  41. //Men poenget er jo at kiloene er feil fordelt! Tallet betyr ingenting for meg, men målene taler for seg, og kroppen min har helt feil fasong.

  42. Ville bare ta turen innom selv om du ikke oppdaterer bloggen din lenger (jeg hadde jo et lite håp om at du hadde startet igjen, hehe) og si at jeg setter så utrolig stor pris på kommentarene dine! Du er alltid så positiv og grei, og det er virkelig utrolig koselig å logge på og se at du har vært innom og lagt igjen noen ord🙂 Så tusen takk for det, det gjør meg kjempeglad!😀

    Også ville jeg bare si at jeg ikke trener så mye til vanlig altså🙂 Er under en måned til NM nå (cheerleading) så er veldig mye trening om dagen!

  43. SV: Takk🙂❤
    Dans er moro🙂 jeg har fortsatt ikke vært på noen sånne timer.. Bør snart komme meg på det😀

  44. Sv. Det er alltid så utrolig koselig å få beskjed om at du har lagt igjen noen ord inne på min blogg; det er med på å inspirere meg sånn! Du er en sånn gledesspreder, og jeg setter sånn pris på å ha fått lov til å bli kjent med deg.
    “Golden Hour” var en utrolig god episode, og jeg likte godt at den konsentrerte seg om kun ën time på akutten, hvor Meredith var i sentrum. Har du hørt om musikalepisoden som skal sendes i mars? Kevin McKidd, Chandra Wilson, Kate Walsh og Sara Ramirez – blant andre, skal synge mange av de sangene som er blitt kjent gjennom serien, i en slags drøm eller hallusinasjon som Callie har – tror det blir en skikkelig god episode!
    Ja, det kan stemme det, at vi kan være ekstra fortrolige fordi vi befinner oss så langt fra hverandre – jeg aner jo ikke engang hvor han er, siden han ikke kan fortelle noe om oppdragene han er med på. Alt jeg vet er at han er i ørkenen. Og han har lovet meg at jeg skal få lese noe av det han har diktet. (:
    Tror jeg må lage meg noen ringetoner med McFly jeg også! Nå i det siste har jeg bare hatt He’s a Pirate (temamusikken) som vekking, det ble litt mye å våkne til en skrikende Jack Sparrow. Den passer bedre i filmen😉

  45. SV: Takk for Ida.. Vinneren er nå kåret❤

  46. hvordan går det der?
    Fint å høre litt fra deg, fordi om du ikke blogger lengre (men håper fortsatt du kommer tilbake da!:)).

  47. SV: Bra, var det jeg følte også🙂 Kommentaren skilte seg ut😛

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

