Fun times with good friends :)

My dear friend Trine, whom I haven’t seen since.. i’m not actually sure when we last met up.
Anyway she’s in Oslo for the weekend, having a minibreak with some friends.🙂
Lucky me she came down a day early so we could hang for a while first!
And we sure did have a lot to talk about, it must’ve been about 4am before we finally managed to crawl under our duvets and whisper a tired goodnight to each other.
What we talked about is of course between me and my good friend, but I thought i’d share a few fun photos that we took in photobooth last night.. as a blogentry without photos usually would be considered lame, and what i’m writing probably isn’t that interesting for anyone but me either:P

Enjoy!
the last image is from our very scary scary movie, haha! fun times!



Categories: friendship, fun, life, Uncategorized | Tags: , , , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Fun times with good friends :)

  1. Hahaha, skumle bilder!😛 Koselig med besøk da!

  2. Koselig å få besøk av sjeldne venner🙂 Selv om bildene var litt distraherende, så var de morsomme, hehe.
    Ha en fortsatt god helg Ida Pida. Fint profilbilde av deg forresten🙂

  3. så kjekt med sånn fint besøk:) Eg o glede meg te å treffa deg:) kjempe fint profilbilde foresten:)

  4. Renate

    Arti me vennebesøk ^^ Så nu ut som at dere hadde det gøy sammen!

    sv/ Klart det, kjøper hus til deg og jeg, skulle jo bare mangle! Jaha?😮 Oida, hvordan veit du det er jobbtelefon om du ikke svara? Hadde no vært bra om de henta deg over hit syns jeg, sånn i tide til min bursdag, blir rart uten idapida…

    What I want… Hmmm… Steven fikk ikke no my svar han heller, for jeg veit ikke… Så da fikk han kjøpe meg en kamarautstyrbag, for det er jo snedig. Nei du, huff, jeg liker best å bli overraska jeg, for hva jeg ønsker meg, nei det veit jeg

  5. Veldig kule bilder. Ser ut som om dere hadde det gøy!

  6. Renate

    Sv/ Det kan så være at det ikke vises så altfor godt (med klær på haha!), men det kjennes på kroppen, sånn innvendig iaffall, det skal jeg love deg! Skulle ønske jeg var like flink som du, du e så flenk vettu, blir riktig stolt av bestissa jeg!

    Hvordan går det forresten ellers med kosthold og slikt? Har du begynt å spise frokost og slikt?

  7. Søte dere er!
    P.s Jeg har ny blogg! OooOoooo!

  8. Ah, det å få besøk er utrolig koselig ^^ det ser ut at dere hadde det artig!😀

  9. Sv: Kremt, best i sekretariatet?? Hehe, du får meg til å le du🙂
    Jeg er imponert over deg altså, 5 ganger. Bare vent, vi blir Mr. & Mrs. Elixia om litt, haha.

  10. Så koselig med besøk😉 Bildan va jo kjempemorsom🙂

  11. alltid ekstra koselig å møte opp med venner man ikke ser så ofte!🙂

  12. Hahaha! Love it!!😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

