Hello 2011

Happy new year everyone!
I’m not going to do a long blogpost suming up last year or a huge list of resolutions i’m not going to keep.
I do however hope the start of 2011 have been kind to you all.

I celebrated christmas in verdal with my friends amd family, before i i turned my path to uk! FINALLY!
Got to end 2010 and start 2011 with Renate<3 the only way i'd have it tbh!

My macbook was left behind in oslo so i haven't blogged nor read blogs in 2 weeks.

Anyway this was just a quick notice written on the coach down to gatwick, already missing wolves and my girl. Goodbies doesn't get any easier, especially when it feels like you're leaving home!

Categories: blogging, England, friendship, fun, life | Tags: , , , , , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Hello 2011

  1. Haha! Utrolig komisk at vi har brukt samme tittel :p Bra du har koset deg hjemme i jula og utrolig fint at du kom deg til bestevenninna di! Er jo det beste man kan finne på :)
    Godt nyttår, Ida! :D

  2. Godt nyttår, Ida! Håper 2011 behandler deg pent! :)

  3. Godt nyttår Ida!:) Glede meg te et nytt bloggår med deg:)

  4. Godt nyttår ja :) Høres jo ut som en koselig juleferie det da. Litt her og litt der :)
    Deilig å ha ferie fra Mac´en også vel??
    God tur hjem Ida.

  5. Jeg vil bare nevne at jeg har begynt å skrive igjen! Håper du blir litt glad da, så håper jeg du skriver litt mer snart også. :) Savner deg vetdu!

  6. Litt seint ute jeg men, Godt nyttår! :) Jeg hadde en kjempe fin nyttårsaften i år, Håper du hadde det samme :)

  7. SV: Hehehehe ;) Ser den.. Godt å være litt patriotisk ;)
    Reprise kommer nok i helga, og var heller ingen som gikk ut nå på fredag. Det skjer først neste fredag ;D

  8. SV: Hehehe :) Det er virkelig mye spenning bak teksten her ja ;) Ingen tvil om det! :D

  9. Monica S

    Jeg håper du hadde det knallbra på besøk hos Renate. Gleder meg masse til å se deg neste helg :D

  10. godt nyttår te deg og søta!

    / heldigvis så fikk eg masse søvn i natt ;) insomnia e no dritt!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 137 other followers

