Wishlist

With christmas coming up people are starting to ask me for gift ideas.
Apparently i’m very difficult to buy christmas-presents for..  guess i need to make my personality stronger so that people will be able to see something and just know that.. YES! that’s Ida’s pressie. Anyway.. inspired by Merete, here’s some wishes..

 

Board games🙂

harry potter merchandise.

Supernatual, but also other series and dvds and blurays🙂

gift card for music, movies or clothes

 

you can never go wrong with soft toys

books, preferably romance, crime or fantasy.. and preferably english

 

stuff for my room🙂

This last one is more for those who can afford to spend a fortune:

a complete snowboard gear and a annual pass somewhere.

What do you want for christmas?

p.s. should i get a banner? if so any ideas on style or even better anyone wanna make one?

Categories: life, shopping | Tags: , , , , , , , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “Wishlist

  1. Jeg har vært litt død lately, men jeg er nesten back!
    Jeg liker ønskelisten din, vi har flere ting til felles!
    Jeg ønsker meg både bøker, filmer, treningstøy, tvserier osv osv.
    skal man være skikkelig urealistisk, så ønsker jeg meg sofa og tegnebrett, OGOGOG, nintendo wii. Men det er litt lagt til side, hehe!

  2. eg vett ennå ikje heilt ka eg ønske meg te jul aent enn gavekort på tattovering eller ei ny linsa te kamera😉

    / hihi gøy, trentemøller e fantastisk😉

  3. fine ønsker det da:) eg ønske meg brettspill eg o!:) blir aldri lei av det:)

  4. hva jeg ønsker meg ja. Si det. Jeg burde vel egentlig sette meg ned å lage ønskeliste jeg også x)

  5. SV: Huff, det hørtes skummelt ut. Bra det gikk bra… Men fotgjengere bør også tenke seg om.. Det er vanskelig for biler å bråbremse om noen bare går rett ut.. Særlig nå som det er så glatt i Oslo ! Skummelt.

  6. Likte den siste, hehe. Jeg er vanskelig å kjøpe til jeg og, og jeg sliter med å komme på noe å ønske meg jeg også. Det skal ikke være lett😉
    Tror jeg skal skrive en liste over ting jeg trenger gjennom hele neste år. Da må det vel bli lettere vel, hehe

  7. Du ønsker deg jo ting det faktisk er mulig å kjøpe! Jeg har en tendens til å ønske meg alt jeg ikke kan få :p Hahaha!😀

  8. Gøy å kunne si hva man ønsker seg og da😄
    haha, slik er folk med meg. De vet allerede hva jeg liker:p lol

  9. haha, ønsker du deg kosedyr? søta.

    /gleder meg til å se ditt bidrag!!!😀

  10. tusen tusen takk Ida, nå blei eg glad😉

  11. Herlig liste🙂

    SV:🙂 Ja det var veldig hyggelig. enig med du, de fleste bryllupsinvitasjoner er pene🙂 men våre er KJEMPE pene selvfølgelig😉

  12. Fortsatt grett vi bytte gava når du kjæm hit?
    Tru æ veit sånn ca ka æ ska få ti t dæ, men ekke heeeelt sikker ennju.
    Gler mæ t jul❤

  13. Masse fine ønska😀 Du har ein herlig personlighet Ida, men nånn e bærre dårli på å tænk ut gava. Håpe du får my fint te jul og at du bli gla fer gaven fra mæ😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

