Season greetings..

photo by steph jennings

No i’m not in a christmas mood already, despite the christmas soft drinks, the gingerbread and the christmas marzipan in the shops. I’m faithful to my no christmas before December 1st rule.
The reason I am posting this is a very happy one indeed…
I’ve finally gotten around to book my flight to see Renate. Spending new years without my best friend would be the lousiest new years ever. and seeing as she wouldn’t dream of spending another one away from her loverboy, the simple solution was to just book flights and go there for a few days. Not only do I get to welcome the new year with my best friend, I get to do it in Wolverhampton and it will be my first one abroad. I’m excited.
2months to departure!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , , | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Season greetings..

  1. JIPPI!! Bli bra😀

  2. Høres ut som noen får en superbra nyttårsfeiring hvertfall!😀

  3. Sounds amazing! Wolverhampton seems beautiful at that time of year too. I really think that you’ll have a great New Year’s celebration over there! =)

  4. så utroligt kjekt:D fint å se fram te:) eg har aldri feirt nyttår andre plassar enn i norge:)
    og eg helle starte kje med jul før 1 desember! elle eg begynne med advent sista helgå i november:)

  5. Bra du tar vare på vennskapet🙂
    Jeg klarer ikke helt bestemme meg for når jeg kan begynne på julesnopet. Det er jo så lenge til 1. Des😉

  6. Er så enig med deg der! Når alle juletingene kommer uti butikkene i oktober, dreper det jo noen sjangse for julestemning helt!😦

    Åå, så heldig du er! Hørtes utrolig koslig uut. Bestevenninnen min reiser bort i jula og vi sees jo lite nok fra før av etter jeg flytta, så det suger😦

  7. gøygøygøy :o)
    og, NULL jul før den 1 desember…Har samme regel i au:)

  8. Hei, vart stille fra meg… Var på sykehuset de siste to ukene og slikt:/
    Håper du har hatt det bedre enn meg vertfall🙂

  9. Tusen takk, Idaa. Du har alltid troen på meg du❤

    Du må gjerne rette på meg! Den ble veldig spontant skrevet ned, så den er ikke perfekt ;p Men du må si ifra. Jeg er jo et gramatikkfreak som kanskje kan bli litt blind av det i blant xD

  10. sv: det e ingen fasit svar nei, men du e innpå linjsne på begge spørsmålå:D flinkå:)
    og såklart ska du få sova der ein gong^^

  11. Bra du ikke er i julestemning allerede! Synes det er så trist når alle juletingene kommer i butikkene allerede i oktober (selv om jeg elsker julebrus og marsipan).

    Og du er sinnsykt heldig som får tilbringe jula med bestevenninna di i England! Skal være fest for venner og foresatte her på skolen i helga, men ingen kommer til meg. Synes det er ganske trist.. Men jeg gleder meg til å se de til jul🙂

  12. tusen tusen takk Ida! eg va på nille igår og når eg kom hjem så skjønte eg ikje koffår eg hadde kjøpt meg et lite pynte-reinsdyr, men den va jo hendige å ha når ein ikje har peiling på ka ein ska ta bilde av😉

  13. åh tusen tusen takk, eg blir så ubeskrivelig glad! du e jo kjempeflink te å kommentera, for når du først kommentere så gjør du det på mången innlegg, eg digge deg eg😉

  14. I hope you have a fantastic New Year together! I don’t have any plans yet😦

  15. Come to wolverhampton😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

