hmm…

Just a small sign of life from me.
I don’t really know what to blog about these days.. my days consists of sleeping, work, home, eat, browsing facebook, sleeping, work… etc.. not very exciting.

I’ve lived in my new room for almost a week, and I cannot wait to get some furniture. Will definitely try and be inspired enough to share some photos of my new humble abode.
Because right now it looks like this:

Everything is well, i just don’t know what to write about that you all will find interesting enough to read..
I will get to those questions you sent me a few weeks ago too.. and i’ll start commenting again more often now that things are slowly falling into place🙂

xxx

P.s. Yay for learning how to make gif animations:P

Categories: blogging, life, Uncategorized | Tags: , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “hmm…

  1. Ser ut som et rom med potensiale for å bli bra, hehe! Godt å høre at det er fint med deg!🙂

  2. Bli bra derre ja me litt freshe møbla

  3. Blir spennende å begynne å finne møbler og slikt da:) fint å høre litt fra deg igjen;)

  4. duuu altså😉 koslig å høre!:)

  5. så kosligt rom da! blir bra med litt ekstra møbler og ting:)

  6. Rommet ditt ligna på rommet til ei veninne av meg som skal flytte/har flytta fra Oslo.. heheh😛

    sv: Tusen takk!😀 gøy å høre at du liker tegningene mine😀 Pcen min har jeg enda ikke fått fiksa.. må bare komme meg i gang med det snart!😛

  7. Hehe, ikje tenk på d da, nå har eg ikje så mye tilgang te Internett så d blir faktisk lite blogging på meg i ei uka😉 eg sko gjerna htt et dyr eg og😉 tuuusen takk😉

  8. Sv: Joda, uff- dagen er over, men is- spisingen fortsatte haha. Kan ikke huske å ha spist SÅ mye is på så kort tid før, hehe. Men det gjør jo godt av og til da😉

  9. oh, så fint og lyst! og høyt under taket😀 fantastisk morsomt å begynne på null liksom, du kan jo pynte opp med akkurat hva du vil🙂

    tusen takk for alle kommentarene❤ og at du liker stilen min, gjorde meg utrolig glad! det varmer🙂

  10. Gler meg til å sjå rommet når møblan er oppe!
    Er koselig det rommet at eg vil bo der og!

  11. Det der bli bra når du får inn litt mer møbla å får komme dæ skikkeli i orden🙂

  12. Håper på å se bilder, du må ta bilder, og du må legge de ut! Neida, men litt gøy med bilder da😀

  13. Ser ut til å mye potensiale ihvertfall, for jeg liker løsningen i rommet veldig godt! =)
    Tusen takk for kommentar, Ida. Akkurat nå glemte jeg litt av det du skrev, men ja – det er lett å drømme seg bort! Amerika, England osv osv…😉 ❤

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

