Finally

I can tell you what I’ve been plotting the last month.
I’ve only told a few because I wanted to make sure it went through before sharing it with all of you.
of course you facebookers might already know what I’m about to share.
As of thursday I’ll be a working woman.
100% permanent position as an assistant in a kindergarten..
IN…..

OSLO... (not the Opera)

So I’m in a massive rush to get things sorted and packed, but finally something is going my way and I’m happy, nervous, excited, scared and stressed about it.
It’s also now less than 2 weeks till I go to England and exactly 2 weeks till my graduation. I love this feeling.

Categories: life | Tags: , , , , , , , , | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Finally

  1. Kitty Opal

    That’s fantastic Ida! Congratulations! x

  2. Elberta

    Awesome, well done.

  3. Jippi, I’m so happy for you😀

  4. å HURRA HURRA! nå blei eg kjempe glad:D
    så de gikk med på det altså?:D

  5. ooo, gratulerer! Så bra!🙂

  6. I wonder what kindergarten in the opera would be like ^^ But all the same; congratulations on a great position! I’m thinking of taking a job in a kindergarten as well, because if I’m not going for nursery school, my other choice is preschool teaching.

    I’m so happy for you =)

  7. så bra, nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! kan tenke meg at du er kjempeflink med barn, så koselig og omsorgsfull du virker. Håper og tror at du får et fint år i Oslo🙂

    Hvorfor er ikke graduation før nå?😮 trodde det var om våren jeg!

    btw, tusen takk for alle kommentarene fra deg, ida! blir alltid glad når du kommenterer🙂

  8. Gratulerer! Det blir nok stas! Bare å glede seg til gode klemmer fra små gullklumper, hver eneste dag!

  9. Først av alt, gratulerer.
    For å røpe litt, så føler jeg akkurat det samme som deg for tida. Jeg har ikke fått jobben enda, men det er et stykke unna kan jeg si, så alt blir helt nytt. Grøss, gru og glede er vel en måte å beskrive det på🙂

  10. Det er bra å se at ting endelig går din vei Ida🙂
    Håper du trives i Oslo og i jobben🙂 Nå har jeg jo enda en grunn til å komme til Oslo oftere, så da må jeg jo benytte meg av det, hihi😀
    Lykke lykke til Ida!
    Og lykke til med uteksiminering eller hva det nå enn heter på norsk xD haha❤

  11. Hurra!!!😀 Jeg er så glad for at det gikk i orden. Blir kjempefint å treffes igjen om et par uker. Er ikke bare du som trenger noen kjente fjes😉

  12. Gratulerer, gratulerer! Ikke bare-bare dette, så flink du er! Funnet deg sted å bo enda?

  13. oi, det høres spennende ut, når er du i Oslo da? eller har du allerede flyttet?🙂

  14. Gratulerer med jobb! Håper du trives!🙂

  15. Wow! Så flott, Ida! Gratulerer!😀 Åh, så glad det ordna seg for deg. Det fortjener du!❤

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

