While we’re waiting

Will get to those questions eventually, possibly tomorrow night.
But while you’re waiting for me to plow through the 200 entries in bloglovin, I wanna share a few snaps with you. I saw my teenager heroes again on friday and caught a few lovely moments with my camera🙂

I give you a1 @ Festplassen, Namsos.

I must say my favorite “boyband” still got it. And to prove it check out their new single ‘In love and I hate it‘ and buy it in itunes or go see them live and pick up one of the limited edition singles they sell.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , , , | 20 Comments

Post navigation

20 thoughts on “While we’re waiting

  1. Oh how I want to be you to see them sing together again haha.
    I bet it was amazing right? They need to do some stuff over here already.

  2. sounded like the UK was the first market they wanted to try once they finished the album and everything🙂 so just be patient they’ll be there

  3. Haha, a1 ja.. da jeg var liten elska jeg 3T over alt på jord!

    sv. har ikke kommentert så mye selv, vært litt opptatt😉 men det er greit!

  4. SV: Takk søte deg🙂 Du trenger ikke å beklage. Alle har tider hvor man er litt mer opptatt🙂 Veldig forståelig❤

  5. Wow, they’ve aged well! Isn’t one missing, though? The one with the spikey hair?

  6. yeh, paul isn’t in the band now.

  7. Oh, and the pictures are great!!

  8. så herlig:) dei konne eg o tenkt meg å sitt ein gong:)

  9. Kan tenk mae d va stas ja🙂

  10. Jeg likte aldri dem så godt jeg… men nå begynner jeg kanskje å like dem litt allikevel! Bortsett fra Christian Ingebrigtsen, som jeg synes er helt forferdelig, av en eller annen grunn.

  11. Gay-1 ja, haha. Flinke de😉 Likte du Pestlife også??
    Sv: Jo takk, ble veldig fornøyd med bildene selv. Jeg kunne tatt en nytt fint bilde hver eneste dag, og alle hadde vært forskjellig. Jeg har en fin utsikt, det må jeg si🙂
    Det holder jo med 3G, for det er jo bare i Oslo sentrum at 4G er tilgjengelig. Foreløpig da!!

  12. Herlige konsertbilder!🙂 Selv var jeg mer Backstreet Boys fan, hehe😉

    sv: Takk for det! Og ingenting og beklage for, blogging og kommentering må man ta når man har tid og ork. Det skal jo være gøy også🙂 Vi fikk ikke med oss så mye av Åge vi (brukte tida på å stå i diverse køer, hehe). Det var mye folk der da, men kan nok se for meg at verdalingene er mere “livat” ja😉

  13. du må da siiiii fra😉 Var der jeg også, men ser jeg sto på den andre siden enn du gjorde!

  14. Hadde jeg bare huska at du kunne vært der. Jeg var litt på begge sidene da. Hvis du så to blonde tvillinger så hang jeg med de:) tror jeg må adde deg på face jeg så vi kan faktisk klare å treffes om våre veier krysses igjen hehe.

  15. A1 is actually pretty good, still, and I’m very glad you got to enjoy them live.🙂

    Answ.: No, you’re right, the good feelings it gives you is a prize enough.

  16. kjempefine bilder! det er noe spesielt med a1❤ hihi

  17. karirasm

    SV; Moods of Norway is the shit😛

  18. Fiiiiiiiiiiiiiine bilder😀

  19. Oioioiii! Herlige bilder! Var sikkert en herlig opplevelse også!😀

    Jeg driver også og tar igjen masse innlegg på bloglovin, så skjønner det tar tid for deg ;o Men du må bare ta tiden du trenger❤

  20. haha a1! jeg har egentlig aldri hvert no stor fan men jeg liker den take you home låta de gav ut tidligere i år. eller var det i fjor? haha i dunno. MEN. Veldig bra bilder!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

