update

Just so you guys know I’m fine.
The whole school thing really got me down, I felt like I was disappointing my family by saying no.
And I felt I would disappoint myself by saying yes to something I didn’t want..

I have a new plan, but unless it goes through I don’t want to say too much because I’ll just get my hopes up and then have another breakdown if it doesn’t happen. So before the pieces for my new path falls into place I will only say I really like it, and I hope it will happen and I’m working very hard for it to do so.
In the meantime.. do you approve of the change?

from this

via orange (strawberry blonde)

to honey blond!

P.s. I’ll try to get a better picture at some point to really show how different the colour looks.😉
I’ve missed you guys, I hope you’re still with me, even though I haven’t been around that much.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , | 19 Comments

Post navigation

19 thoughts on “update

  1. I really like the change! I think it suits you. = )

  2. I LIIIIIIIIKE!😀

  3. LIKE LIKE😀

  4. You look great, everything suits the pretty aka you❤

  5. kjempe fint!:) kledde deg!

  6. Æ håpe d nye årne sæ, d fertjene du :):) Og d såg kjæmpefint ut. Alt kler den smukke😉

  7. Skjønner det har vært veldig vanskelig for deg i det siste, Ida. Det er veldig forståelig! Men jeg tror du gjorde det rette. Du kunne ikke tatt et valg for å gjøre andre fornøyd og ikke vært fornøyd med det selv, vetdu. Jeg tror alt ordner seg. Jeg håper sånn at det gjør det!
    Klem❤

    Og du var bare utrooolig søt på bildene, da! Den nye fargen så kjempefin og naturlig ut😀

  8. Dette kledde du🙂

    SV: Ja filmen Valentine´s day var kjempe søt🙂 Den må du bare se❤

  9. Jeg håper alt ordner seg for deg. Jeg skal krysse fingrene!😉 Og den nye hårfargen ble kjempefin, love it!

    sv: quinoa er kjempegodt synes jeg! Det har nok en litt “grovere” smak enn ris, og når man koker det lukter det litt som om man koker poteter. Men uansett kjempegodt. Det skader ikke å prøve, og dersom du ikke liker det kan du bruke det til å lage verdens beste kake: http://www.sanabona.no/oppskrifter/oppskrifter/eplekake-med-quinoa-og-agave😉

  10. SV: Aaw.. Du er så god! Tror du har stordelen av skylden til at jeg fortsatt blogger. Kommentarene dine er som en slags trøst og forståelse, og det hadde de vært om du så bare hadde skrevet et smiletegn. De gjør så mye, på en måte!
    Ja, Evanescence skal ha comeback i høst!!😀 Hører du noe på dem, eller?🙂

  11. du ble veldig fin på håret da🙂
    selv om jeg likte godt det brune håret også:)
    Det er lurt å ta seg litt tid å tenke over ting, hva man vil og hva man ikke vil. Hmm, jeg burde kanskje gjøre det selv? (:

  12. Godt å høre at du fortsatt er blant oss Honey🙂
    Bloggingen er ikke mye å skryte av for min del heller nå for tida. Men men, det er jo sommer (i følge kalenderen ihvertfall, haha)

  13. Like the hair! Trur ikkje du skuffa nokon! Om du fann ut at det ikkje var det du ville studere, er nok folk heller glad for at du sa nei og ikkje begynt på noko du kanskje angrer på og ikkje trivdast…

    Detta blei eit møll… Er trøtt, menst eg sikla på Digger… not good:D

    Eg er glad for livet smile og du er kanskje nærmare enn eg trur kanskje:D

  14. SV: Hypnotisøren anbefaler jeg på det sterkeste. Dette er virkelig tidenes krimbok. Spennende, utrolig godt skrevet og helt RÅ!🙂

  15. Jeg likte changen ^^ Du er søt uansett, da!

    Godt å høre at du ikke valgte noe, bare for å ikke skuffe andre. Det er jo tross alt du som skal studere det, ikke dem ^^
    Håper alt ordner seg slik du vil, søtis❤

  16. sv: lån ivei!😀

  17. Syntes det viktigste er at du gjør det du føler er riktig, jeg! Familien din er nok stolt av deg i lengden uansett🙂 Og håret ble fint!😀

  18. I approve! Ser veldig fresht ut!🙂
    Spent på hva planen din er også! Forhåpentligvis noe du kan være fornøyd med overfor deg selv!🙂

  19. I approve, as well. (: And I’ve gone from “communist grey” (or was it more like “commune grey”?), to dark brown, and then to half-way blonde. And now I’d REALLY like to go all the way back to black, or at least as dark as Renate.
    You look smashing. (:

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

