trenger hjelp

skriver dette innlegget på norsk, fordi d angår mest folk i Norge,
jeg har en god venn fra folkehøgskole som er i en veldig vanskelig situasjon, og jeg håper dere vil være med å bidra.
Hans forlovede har fått avslag på oppholdtillatelse og må forlate landet innen 4 uker, fordi John Philip er student, så hjelper det ikke at hun har både jobb og leilighet.
Vær så snill å join gruppen på facebook og gjerne inviter alle du kjenner, hjelp JP & Sasha å få litt oppmerksomhet rundt saken sin.

La Sasha få bli i Norge!

Categories: Uncategorized | Tags: , , | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “trenger hjelp

  1. Huff så trasi! håpe d årne sæ ferr dem!

  2. håpe virkelig æ å :S

  3. åå! eg joine nå!:) håpe det ordne seg!

  4. Da har jeg også joina! Håper viiirkelig det ordner seg!!

  5. trives godt i Trondheim ja, men EEEELSKER å være på bygda og bare slappe av, og ta en fjelltur og og og😉 er jo født på landet, så er liksom det jeg trives best med. Men Trondheim er jo en fin by!🙂

    NÅ har jeg ferie! håper du også får litt fri ja. Det trengs av og til!🙂

  6. Håper det ordner seg for dem!!

    Det hadde vært megakos om du var der, det er det ingen tvil om! ^^
    ..og når det kommer til ikea – så er ikea nesten the love of my life haha, nesten!

    Securitasen er.. søt i hvert fall. Og gammel. MEN interessant nok til at jeg vil ha’n på facebook, evt møte han privat! hihihi

  7. Sv: Været på min side?? Jo, du har litt rett i det. Er jo i Stavanger nå, men her er det bare overskyet. Hjemme er det jo flom, haha. Pleier å være sånn at jeg tar med meg godværet bort til Stavanger, men det var da måte på å da, haha.
    Storkos deg i sommer du også, så kommer vi sterkere tilbake etterhvert🙂

  8. Åh, stakkars! Det er så urettferdig, altså😦 Har joinet jeg også! Håper det ordner seg for dem!

    SV: Ja, jeg skjønner akkurat hva du mener! Det var godt tenkt!😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

