i’m getting nervous

Those of you who applied through Samordna opptak this year will already know the results are in today.
To my great surprised I didn’t actually get in on Physiotherapy, but since i’ve more or less changed my mind about it, that didn’t really matter.
What matters is, I got in at the right school, just the wrong course. Because the course I really wanted isn’t even on my list, as I only just realised what I wanted in these last few weeks, 3 months too late.

Before i reveal everything that been going through my head lately I will contact the school on monday and see if there’s any possibility of swapping course, now that I have my leg in the door.
If I get a green light then the hunt for a place to live starts, then the process of moving.
Even if it’s only a couple of hours away, it is one of the scariest feelings I’ve ever felt.
mix this with the feeling of getting the final confirmation that studying abroad is a closed chapter (for now) and you get mood swings that are insane. I’ve cried of joy and sadness already today, felt relieved and scared.. Now everything is just replaced with nerves.. But Fate has already played a few cards in my advantage, fingers crossed the rest of the hand is as good so things will go my way for once.

Categories: life | Tags: , , , , , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “i’m getting nervous

  1. Lykke til, satse på det årne sæ🙂
    gla i dæ❤

  2. gratulera med rett skole då jaffal:) håpe det ordne seg på mandag:)<3

  3. Det ordner seg for folk som står på, så dette går nok bra Ida. Kjenner jeg ble nysgjerrig på hvilken skole du har kommet inn på, og hva du skal prøve å bytte til. Venter i spenning!!
    God helg

  4. Lykke til!!

  5. don’t worry.
    everything is gonna be alright.

  6. Åå, så flott, Ida! Krysser fingrene for deg❤

  7. I hope that you manage to get on the course that you want!❤

  8. Håper det lar seg gjøre.- Hva gjør du hvis ikke? Lykke til🙂

  9. Oi, det er jo synd, men med hjelp av fagpersoner kanskje det ordner seg allikevel, snakk med noen du kjenner som kanskje har vært eller er i samme situasjon som deg, kanskje de kan hjelpe deg🙂 Det ordner seg helt sikkert🙂

  10. Krysser fingrene for at du får bytte!🙂 skjønner godt at sånne ting påirker humør og stemning… Lykke til!❤

    sv: Ja, alt som lukter av frukt er fantastisk😛 L'orèal tester desverre på dyr, men det er lett å finne merker som ikke gjør det på dyretesting.no🙂

  11. Åh! Håper alt ordner seg for deg! Jeg kom heller ikke inn på det jeg ville, men står som nr. 1 eller 2 på ventelista, så jeg er fremdeles små-optimistisk. Samordna opptak hadde klart å REGNE FEIL SNITTKARAKTER, så jeg måtte RINGE DEM og be dem oppdatere seg. :p Jeg vil nok tro at et bytte ikke er så veldig problematisk. På den andre siden har jo så og si nesten alle skolene fylt opp ALT så lenge det ikke ligger på restplass på SO. :s Update me!

    SV: Thank you, darl’ ;*

  12. håper virkelig du kommer inn på det du ønsker?
    kan jeg spørre hvilken skole du tenker å gå på? trenger ikke svare på det altså, bare nysgjerrig jeg da, som alltid ;P hehe!🙂
    Si ifra når du vet noe mer da! Blir spent på dine vegne jeg!

  13. Sv: Det heller mot den løsningen ja! Jeg er så pinglente. Får vente å se til i morgen. Hvis han ikke ringer igjen, så tror jeg at jeg sender en melding. Jeg får ikke sove jeg nå….

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

