Eminem – Beautiful

Another song of the week, or maybe it’s more like song of the month, because I don’t do these every week.
I heard this song when I was at the gym the other day I quite liked it. I’m not much of a rap fan, but some of it is good and I wanted to share this song with you all. The lyrics are so long so I’ll just post the video this time.

P.S. I’m in the process of catching up on blogs, but there’s so much to read it will take a while to get up to date.

Categories: music | Tags: , , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Eminem – Beautiful

  1. Dennin e så fin!

  2. Jeg hører heller ikke på rap, men noen sanger går faktisk an! Jeg liker f.eks Black Eyed Peas fordi de er så melodiøse og lette å forstå. Er jo det monotone med rapping jeg ikke liker. Vet du hvem som synger på starten? Er det også Eminem?

    SV: Åh, jeg blir så glad av kommentarene dine! Det er du som er fantastisk, Ida. Du er virkelig det. Av og til føler jeg at jeg blogger bare for din skyld. Hehe!

    Men jeg føler jo akkurat det du skriver også. Du leser ikke bare tekstene mine, men du føler det som ligger bak og det er en stoor.. ikke trøst, men.. Nei, jeg finner ikke ordet engang. Støtte? Blir feil det også når ikke alt jeg skriver handler om meg, men ja. Du forstår uansett alt bedre enn du tror og bedre enn de fleste. Det setter jeg umålelig pris på, fordi du motiverer meg på samme tid. Gir jeg lysten til å skrive mer. Tusen takk.❤

  3. Kjempefin sang!😀 Først så trodde jeg faktisk at det var Eminem som sang på begynnelsen – gikk ihvertfall rykter om det her i gården. Jeg har blitt mer “hardcore” i det siste når det kommer til rap og sånn. Før hørte jeg ikke på NOE rap, men nåå kan jeg høre på det dagen lang! I like your taste in music!😀

    SV: Jaaa, jeg elsker den caféen! Du får ta deg en tur til Molde en gang, så kan vi henge der sammen!😉 Eller… Nå drar jo jeg til Bergen, men jeg er like sikker på at det finnes en koselig café der også😉 Så kan vi sitte og diskutere til sola går ned med varm drikke mellom hendene til enhver tid. Ahhh😀

    Det går så bra at! Jeg leser jo bloggen din, så jeg skjønte at ikke alt var som det skulle. Håper du føler ting er litt bedre nå🙂

  4. har ikke hørt den før jeg.
    for noen (mange..) år siden var jeg eminemFAN nr. 1. haha! hele rommet dekt med eminemplakater og eminemkonsert og alle cder og autograf osv. haha.. yeye, sånn var jeg. er ikke like fan lengre, men synes fortsatt han lager bra musikk da!🙂

  5. eg ekje så glad i rap, men denna va kje så gale:)
    godt du fekk kortet btw!:)<3

  6. sv: jeg jobber på Sommer-SFO der hvor jeg bor😛 Ungene vil jo være ute når det er fint vær, så da blir det tur på stranda og sykkelturer osv🙂 men har vært veldig mye CRAPPY vær i det siste da.. Heldigvis er det meldt sol i morgen^^,

    Har ikke fulgt med på musikk i det siste føler jeg… Tror ikke jeg har hørt den sangen før hvertfall.. Men jeg er veldig glad i rap og hip hop da😀 Men aller helst på norsk🙂

  7. Jeg er heller ikke fan av rap, men Eminem er virkelig flink! Jeg synes mange av sangene hans er kjempegode, kule og tekstene er utrolig meningsfylte!🙂

  8. Ooh I like it, hakke hørt denj før.

  9. oi, lenge siden sist!
    Hvordan har du hatt det ?
    Har ikke hørt noe særlig på eminem, liker mer rock og indie type musikk jeg ^^

  10. Likte faktisk sangen ganske godt, og jeg er heller ingen stor fan av rap. Eminem har ofte sluppet litt forbi likevel. :]

    Jeg har vært altfor dårlig til å lese bloggen din i det siste, unnskyld! Og nå har jeg startet opp igjen troikas tankereiser.❤

  11. SV: Ja, hun er virkelig noe for seg selv🙂 Skal lete lenge etter et menneske med et så stort hjerterom! Jeg liker faktisk også det bildet jeg tok av henne.😀

    Og som Karina sier her så snakket vi faktisk om hvor bra det hadde vært om vi samlet vår lille “blogg-gjeng” på den gode smak og drakk kaffe og te sammen mens vi ler av horoskoper og snakker om løst og fast. Ahh.. Det MÅ skje!😀

  12. Kjempefin sang.😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

