so this is how it is

some people have asked me how my list looked in the end. Still don’t know what I want, but here’s the list how it looks,and i’m just going to let it go as it goes and then see what happens on the 20th… i mean there’s always resttorget.

wish me luck:P

edit: so apparantly i can still change my options till the 6th, and after a day in trondheim with my dad, that made me see that as the easiest option, but to be honest the thought of studying in a big city in norway is far more scary than going around the world and to england.. i think it’s cause i cannot hide behind the fact that i’m foreign anymore……..

Categories: life | Tags: , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “so this is how it is

  1. så spennende! dette blir nok bra uansett, skal du se🙂
    Er førstevalget i oslo, eller?

  2. It looks like a good list. I have no idea what some of them mean, so I shall be googling, but I see Sports/physiotherapy I think, and I’ve heard that’s interesting. Plus you said you wanted to do that.
    I’m sure that whatever happens with it you’ll enjoy it =]
    x
    *goes to google/translate the others*

  3. Luck luck luck!

  4. Jeg er sikkert på at du kommer til å bli fornøyd med utfallet uansett! Du får jo en slags ny start uansett, og det tror jeg så absolutt er godt for deg. Du må glede deg nå! Være spent og glaad. Det er det du fortjener.❤

  5. SV: Ja SATC2 var kjempebra. Jeg elsket den😀

  6. Du kommer nok til å trives godt uansett hva du ender opp med fra den listen, syns du passer godt til alt sånn, vel jeg ser det for meg iaffall🙂

  7. SV: Du overgår virkelig deg selv du, Ida! Gjør så mye at du sier slik. Men du er litt søt som prøver å få meg til å poste noe jeg har spilt inn. Hehe! Men godt mulig det kommer flere heliumsanger😉

    Selvsagt støtter jeg deg, vennen. Bare det at du gidder å kommentere alle tekstene mine er en enorm støtte for meg. Det skal du vite!🙂

  8. Oh, dette er spennende! Jeg er veldig glad jeg slipper å gå igjennom alle slike valg igjen, jeg satt hele fjor og var usikker på alt og alle. Det går nok så fint – uansett hva du velger!

    Skummelt er det uansett, men du fikser det!😉

  9. litt morsomt å se Namsos på den lista;P hehe!

    Ey, du må ikke flytte til O!! kom heller til Trondheim du, fine fine byen!😉 Meeen, må si, jeg håper du kommer inn dit du vil!🙂 Vanskelig å velge hva man skal gjøre… slipper heldigvis å tenke mer på det, selv om jeg vurderer mer skole etterhvert. sååå , maybe maybe at jeg også gjør noe annet – SENERE!🙂 Nå er det jobbing jobbing og jobbing!🙂

  10. danislikeawesome

    Yaaay😀

    SV: Det er derfor t-skjortene mine koster 199 kr. Da slipper man toll!😀

  11. Det må jo være litt skremmende å ta slike valg uten å være helt 100% sikker på hva du vil. Du må jo nesten prøve deg frem for å vite om du har valgt riktig. Jeg krysser fingra for at du ikke angrer på valgene dine😉
    Lykke til.

  12. Katrine

    ooooooooh! you’d be an awesome teacher!!

  13. Masse fine ønsker, og jeg skjønner at det er et vansklig valg. Det er det alltid. Men jeg tror nok du kommer til å trives uansett hva du havner med og hvor du havner! Jeg kunne forresten lett sett for meg deg som dramalærer😉

  14. Lykke lykke t Ida!🙂
    Æ trur du glir rett inn uansett korr i landet/verden du ende opp æ, du e såpass kjent me d meste og du e utadvendt så d trur æ ikke blir nå problem🙂
    Men som sagt; Lykke t!

  15. eg forstår at du bekymre deg, men trur kje du har noge å bekymra deg for Ida:)❤ du passe inn der du komme, det har eg tro på:)

  16. håper du kommer til oslo!!!!!!!!!😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

