I really don’t know.

Today is the day when I have to know, preferably before midnight.
I need to decide how my life is going to be, what do I want the most..

trouble is, i’m clueless, and no matter how many advice I get I still don’t know..
I’m going to end up sitting on my bum not knowing still at midnight.
at least nothing is definite before July 20th.. but still my list need to be prioritized by midnight, and this is a list that’s kept changing..
I’m worried i’ll end up with the wrong thing, or with nothing at all :S

oh i really.. REALLY don’t know..
At least I have a few hours at work to forget about it for a little while..

Categories: life | Tags: , , , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “I really don’t know.

  1. why do you have to decide today?
    hugs❤

  2. fordi 1.juli e siste frist på omprioritering på samordna opptak :S❤

  3. Det blir nok bra uansett hva du velger, tror nå jeg!🙂 Lykke til med avgjørelsen, Ida!

  4. Off.. :S Forhør deg litt hva alternativene dine går ut på, da? Snakk med noen som har gått det samme eller er utdanna i noe av det? Det kan kanskje hjelpe🙂

    Masse lykke til, Idapia❤ Dette klarer du! Det er trossalt bare èn avgjørelse av alle de du må ta i livet ditt, husk.🙂

  5. SV:

    The Escape:
    Den teksten er på en måte mye dypere enn den virker, men jeg skjønner hvordan du tolker den! Gir så absolutt mening🙂

    Frozen in time:
    Det er jo ikke bra om du føler deg slik… Da er jo det bare et tegn på at du trenger å løsrive deg fra ting som holder deg fast. Det er ikke godt å leve i en bur heller. Ja, gir mening! Akkurat. Du er så flink til å sette ord på ting, synes jeg.

    Hehe.. Jeg har en litt sånn.. håpløs skriveperiode :p De siste ukene har jeg skrevet sykt mye, men nå har det stoppa opp litt og i tillegg føler jeg alt jeg skriver er så dårlig, derfor poster jeg, så sletter jeg etter jeg har lest over det noen ganger senere :p Hehe. Beklager det!

  6. Håpe du klart å bestem dæ! ellers får du prøv å jobb et år🙂
    Masse masse lykke til❤

  7. Du kan jo melde deg arbeidsledig og gå på trygd et år. Da får du et år på deg og lage en prioritetsliste. Dette tipset har du vel ikke fått før, haha.
    Sv1: Takk, og ja, man blir visst sprek av sykling. Supernatural har jeg ikke sett tror jeg. Eller jeg har vel sett 5 min eller noe sånt for lenge siden.
    Sv2: Ja, jeg tror Spania går hele veien, og de møter Tyskland tror jeg (i semien altså).
    Sv3: Er nok ikke noen fashonista nei. Ville bare ha et par brune sko, og da ble det de, hehe. For å sykle fort må sykkelsete være så lite som mulig. Jo mindre det er, jo hardere blir det🙂 Med andre ord så burde jeg sykle fort, haha.
    Sv4: Hvis jeg virkelig skulle vise meg i trafikken, så hadde jeg syklet “toppløs” haha. Da hadde jeg lyst opp da😉 Du må få deg flaskeholder. Utrolig kjekt.

  8. du finner nok ut av det, men ja, STRESS

  9. I know exactly how this feels…

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

