perfect housewife?

These last two days i’ve been the perfect daughter who cooks dinner for her family after work.
This is also one of the reasons I haven’t caught up with blogs.. Will do now though..
yesterday’s meal was chicken,rice, salad and bernaise.. and today american caserolle from Toro was on the menu.. I don’t take photos while I cook so I don’t really have any to show you

american caserolle

Tomorrow I’m going to Monica’s for a sleepover and just to have a great time, with food, singstar and gossiping. Excited, as we both have two days off now to just hang out and have fun.

Now off to read the 70 bloglovin entries waiting for me.

P.s. I’ve been dying to try skyr, the new yoghurt thingy, eatable but not worth £1.50

Categories: blogging, friendship, life | Tags: , , , , , , , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “perfect housewife?

  1. Kan du ikkje komme hit å være mi husmor?❤

  2. SV: Jeg synes hæler er så ufattelig lekkert, men skulle gjerne hatt din høyde for å gå med det..:/

  3. Åå, nå fikk jeg sååå lyst på noe ordentlig mat! Spiser jo kun knekkebrød, brødskiver og havregrynsgrøt når jeg er alene, vetdu.. Alene vil si på hybelen og der skal jeg jo bo ei stund til. Haha. Høres nesten brutalt trist ut, men jeg merker jeg spiser aalt for mye av det ikke-gode også når jeg er hjemme hos mamma :p

    Haha, 70 innlegg å oppdatere seg på er ikke bare-bare! Jeg har ofte hatt over 100 å gå igjennom i det siste pga eksamen og russetid. Litt av et styr det der.. Men heldigvis er bloglovin’ et enkelt system å suse gjennom så man slipper å lete selv😀

    SV: Aaw, tuusen takk! Haha, virkelig? Jeg har liksom prøvd å skrive om litt lysere ting i det siste fordi jeg føler jeg er alt for dyster, men samtidig føler jeg det er det jeg er best på også. Haha. Nå kan den tolkes feil.. Men ja. Jeg er glad du sier det, egentlig. It makes sense.😀❤

  4. Flink du er! ^^
    Bli morro i mårrå vett, sku nu ønska æ kunnj bli me på d å🙂

  5. Uvant å se norske produkter på bloggen din😉
    Sv: Ikke mange forsøk, og det er bra. Begynte nesten å bli litt lei, hehe.

  6. så flink:) hørtes godt ut begge deler:D
    hadde ønskt eg konne vert med deg og monica:D
    og btw. eg syns skyr e kjempegodt!! kass e det du prøvde da?

  7. Aaw, så flink du er😀 Regner med papsen og brødrene var fornøyde?🙂

    Håper du og Monica koser dere kjempe masse!

  8. Aå flink duu er! Da blir nok alle i huset fornøyde, og muntre – når du varter dem opp!
    Selv synes jeg bare bringbær-skyr-en er no tess, den er nomnom. Men bare litt av den da- blir fort litt mye.😀

    håper du koser deg MASSE på overnattinga^^

    //og forresten så tror jeg også det er bra de ikke har åhléns på gjøvik, da hadde det vært veldig synd i lommeboka😉

  9. nam, den du har bilde av der er utrolig god:) Spiste den i typ forrige uke:D Yummi

  10. Du er ei kjempeflink datter og “husmor”🙂 Det var superkos med besøk av deg, håper vi får til flere besøk!😉

    Har bare smakt en type skyr, men synes ikke det var noe godt, så har ikke prøvd noen flere typer etterpå😛

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

