Summer is here!

Well not really as the rain is pouring down outside and we’re barely at a double number degree wise.
I’m thinking about my blog, I know the banner isn’t perfect, but I’m not photoshop pro either.
It works for me, for now anyway, the picture is from Sahara actually, taken in Egypt last June, when me and Renate had our amazing holiday.

I’m also going to a summerfestival in Selbu this weekend.
Camping, drinking and all kinds of random fun, my first proper festival with the full package of staying at a campsite and spend an entire weekend with good friends, and I’m excited..
Not sure if I will be bringing a camera or not as the forecast says rain,rain, cold.. oh and a bit more rain.. better pack my wellies!

But I'm ready (p.s. notice my dad with his carrot in the background hihi)

So no blogging this weekend, not that I’m a daily blogger or anything.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Summer is here!

  1. Works for me too! Friskt sommerdesign!🙂
    Blåser og er kaldt her også, men har heldigvis hatt en solfylt dag i skogen før det nådde så langt!

  2. Fint design snuppa, fikk sommerfølels nu ja ^^
    Kos dæ rått i helga!

  3. eg suns det va kosligt design eg^^ SOMMARLIGT:) kos deg masse i helgå søta:)<3

  4. Jabba-dabba-du, Sælbu🙂
    Syns bloggen ble fin jeg. Sommerlig og fin😉
    Kos deg i helga!!

  5. Liiiker den nye, lyse layouten din! Veldig sommerlig selv om det er deprimerende regn ute ;o Kos deg masse i Selbu!!

  6. oi oi oi, likte det freshe designet ditt😀
    så sommerlig ^^

  7. er så utrolig deilig at det har blitt skikkelig sommer nå😀

  8. Jeg likte designet, og headeren – det var enkelt, delikat og friskt! Fantastisk!
    Håper du koser deg max i helga, det er et must!

  9. Så sommerlig og koselig et design🙂 Skjønner godt du mimrer tilbake til turer, gjør det masse selv jeg! Håpe du ikke drukne bort i Selbu!😉

  10. SV: Åå, tusen takk for det! Det var veldig fint å høre fordi jeg skriver helst engelsk, men siden jeg begynte å poste tekster på bloggen har jeg oversatt en del til norsk, fordi jeg vet ikke hvor mange som orker å lese engelsk. Men du har jo skrevet engelsk lenge og jeg er så glad det funker for deg! Kanskje jeg prøver det igjen jeg også etterhvert.🙂

    Det er egentlig en sang, men denne har jeg ikke laget melodi til. Men jeg kommer desverre aldri til å legge ut noen opptak av sangene mine på bloggen ;p Jeg er litt for pysete sånn sett. Men jeg har begynt å lagt ut noen sangtekster, da. Det er fremgang? (a)

    Nei, gjorde du? Hehe, så morsomt! Fant du ut noe mer hva du ville etter å ha gått teater på fhs, da? Jeg har hørt man utvikler seg så sykt på et slikt år. Skjønner det må være trist siste dagen når man har omgått de samma folka så lenge, vet man aldri skal tilbake og vet ikke om man får se dem igjen.

  11. SV: Hahahaha. Så herlig❤

  12. Syntes headeren din var veldig stilig jeg! Og jeg håper du har det gøy på festival!🙂 Skal på Hove jeeg, gleder meg skikkelig. Blir min første ordentlige festival også😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

