Spørsmål/question

Since all my English readers seems to have lost complete interest, I’m once again considering Norwegian.
What do you think? or I can try to do a mix? I dunno.. if any of you are still reading let me know.

Siden alle mine utenlandske lesere ser ut til å ha mistet interessen vurderer jeg nok en gang å skrive på norsk? hva synes dere? Jeg mener jo at Engelsken er en del av den jeg er som blogger, men jeg vet og at sikkert ihvertfall noen av dere godt kunne tenkt seg at jeg skrev på norsk også.
Hva tror dere?

Categories: Uncategorized | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “Spørsmål/question

  1. Trine

    Gjør det som føles riktig du ida mi🙂

  2. Sorry for neglect😦 just been really busy with work lately!

    I would say with regards to your question that firstly, it’s your blog so do as you wish!
    However Norwegian is very limiting – as ONLY your Norwegian readers will understand. (google translate aside)
    Whereas, English is relatively universal and allows for many more to read and enjoy your writing.

  3. Det er jo helt opptil deg da:) Jeg vurderer å begynne å skrive både på norsk og engelsk.. Den engelske versjonen av teksten vil sikkert bli kortet ned en del, men om det dukker opp engelsksnakkende folk på bloggen min så vil jo de også skjønne hva innleggene handler om🙂 Så det går jo ann å gjøre begge delene kanskje?🙂

  4. Namsos?? hva skal du deer?😀 hehe! ha det fint da!🙂

  5. for meg e det det samma, for eg lese uansett^^<3

  6. I agree with ‘the number 27’ … I read your blog regularly Ida, just don’t always have something to contribute after reading.

  7. Nei, det var rart å lese bloggen din på norsk, så fortsett på ængelsk du🙂

  8. Jeg liker at du skriver på engelsk. Gir meg følelsen av at jeg er litt internasjonal av meg siden jeg leser den. YEah!😀

  9. akkurat det samme for meg, jeg kommer til å fortette å lese bloggen din uansett🙂

  10. Det er det samme for meg hvilket språk du skriver på – du er en av mine favoritter uansett sweetie😀

  11. det må du avgjøre, jeg kommer til å lese bloggen din uansett🙂

  12. Jeg leser uansett jeg! Men jeg føler at det ofte kan være lettere å uttrykke seg på engelsk, men det ser du jo! Gjør litt som du selv føler ;D

  13. Helt opp til deg egentlig, du kunne for eksempel skrive på norsk å ha en liten oppsummering under hvor du skriver engelsk, slik som Sandra gjør?

    I miss you❤

  14. Det er jo opp til deg🙂 Men likevel. Om du skriver på engelsk er det jo mange flere som kan lese bloggen din. Oss nordmenn er jo så flinke i engelsk atte, så for oss gjør det jo ingenting ;P

  15. sv: tusen takk! Så morro det hadde vært om du også kommer til Oslo. Jeg angrer ikke et sekund!

    Syns du skal skrive på engelsk jeg faktisk. Det er tøft gjort av deg å skrive på et annet språk enn morsmålet.

  16. skriv med det språket du trives best å skrive med! Vi forstår det jo uansett😉

  17. I haven’t lost interest… I’ve lost my laptop, as it’s being fixed at the shop. That’s why I haven’t been reading. Obviously it’s your blog and you should do what you want, but I think you can reach more people if you write in English, seeing as your Norwegian friends can, I presume, also read English.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

