I’m alive

Since a few of you seem to really miss me I’d just like to assure you I’m alive and well.
It’s been very hectic lately with a funeral, national day celebration in london and packing and cleaning my room.

Tomorrow’s the big day, well actually in about 1 1/2 hours i’ll be on the coach down to gatwick, where I after about 6 hours of waiting will be on my way to norway. Leaving a country you love is one of the hardest things i’ve ever had to do!

Anyway will do some proper updating and commenting when i’m back on norwegian ground.
In the meantime show me love and keep me entertained for my horrible wait!

Categories: Uncategorized | 18 Comments

Post navigation

18 thoughts on “I’m alive

  1. have a safe journey back to Norway🙂
    I’m sure there’s lot’s of us that will miss you on these shores!🙂

  2. Nå minte du meg på at jeg må begynne å pakke ned hybelen min snart😛 hmm… Håper det går ganske fort!😛 Naboen min flytta ut i går😛

  3. god tur:) forstår godt du synes det e vanskligt å reisa him fra England. eg synes det e vasnkligt når eg har vert der nogen få dagar:P så ja, forstår at itte så mange år e det nok eldig tungt!

  4. Skjønner det er tungt, men landet flytter jo ikke på seg🙂 God tur hjem da!!

  5. gossipelise

    Omg I haven’t commented on your blog in ages! I am so sorry.
    Hope things are going as well as they can for you love
    And I hope your flight home was a safe one🙂
    I love you!

  6. I miss youuuuuu

  7. Aotch. Jeg skjønner at det er hardt. Jeg synes det er hardt å tenke på at jeg skal flytte fra GJØVIK lissom (hahah)… Men ting ordner seg ^^

  8. awwe:/ Kondolere:/ Sykt at du skal fløtt hjem igjen😮 Det e vilt!

  9. Det er bra at du har det bra🙂 Håper alt gikk bra på reisen ^^

  10. That’s right, you’re back home in Norway now – welcome!
    I sure do understand that it’s hard to leave a place that you hace come to love so much, but I hope that you’re a bit glad to be back in Norway too.

    I’ll look forward to more updates from you in the future, but take all the time you need to get settled and so on.

    Hearts;hearts.

  11. Sv: Godt å høre fra deg igjen, og at du trøkte ned ei pølse for tradisjonens skyld, hehe.
    Syns det er viktig å stille opp for venner, så jeg ser på sykebesøket som en plikt🙂 Har akkurat kommet hjem fra sykehuset nå etter 3 timer med sprøyter, kaffe og den svenske kongefamilien på tv, haha.
    God helg IdaPida😀

  12. sv: Tror Design kan bli kjempegøy! Jeg har snakka med vår felles veninne her i Volda om de forskjellige retningene, og jeg syntes det hørtes best ut med Design så😀 hehe!

  13. ser ut som mange som har iPhone og anbefaler det. men troooor kanskje ikke det blir det jeg velger til slutt. Er nok kanskje for glad i sony til det;P hehe.. men hvem vet, kanskje blir det et helt annet merke denne gangen!🙂

  14. Uff… Kjedelig med begravelse.😦 Det har jeg heldigvis ikke vært i siden jeg var lita og oldeforeldrene mine gikk bort. Håper alt går bra med deg.

  15. huff.. Kjipt å dra:/ Veit korr gla du e i England, så sjønne d ikke va lett å fårrå.. Men sjå d på den positive sia, no får du litt tid me familien din å vennan din heim i Norge🙂 D må no vårrå litt bra?🙂❤

  16. Oi. Så nå er du liksom ferdig i England? Skjønner det må være trist. Var ikke vanskelig å merke at du likte deg der. Men jeg håper du finner deg til rette her i Norge også. Du vet iallfall at du har en stor fanclub her😉 Håper ting går bedre med deg! Klart vi har savnet deg =)

    SV: Tusen takk! Du har helt rett. Det er vanskelig å gjøre alle til lagt. Skal man tenke på dem eller seg selv? Det blir liksom aldri riktig. Men man kommer jo til et punkt hvor man bare må ta den harde avgjørelsen, og selvsagt blir det konsekvenser. Kommer mer snart😉

  17. ja, jeg har savnet bloggen din i det siste😦

  18. Va koselig med besøk sist fredag! Du må nu bærre mas på mæ i sommer om du vil finn på nå. Ska bærre jobb læll æ så😛

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

