short break

Just letting you know you won’t hear from me on here for about a week.
I need some time, and I need to make an unexpected trip home to Norway.
I just wish ryanair hadn’t quit their direct route between birmingham and sandefjord, because that would’ve been perfect in a time like this.
In stead I gotta spend a little fortune and travel to london to get there.
Don’t miss me too much, I’m definitely going to miss you

Hvil i fred Farmor </3

Categories: Uncategorized | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “short break

  1. Uff… Tenker på deg tuppa. *klemmerpå*

  2. ❤ Pass på deg selv og ta den tida du trenger! Tenk på de gode stundene!

  3. Kikki

    awww, snuppa mi❤ tenke masse på dæ å dine❤ *gla iii*

  4. huffameg😦 tenker på deg, ida❤

  5. såklart komme eg te å savna deg. god tur him, håpe det går så greit så det kan gå. ellers må eg bara sei at eg e lei for det…❤

  6. uffda, rip<3 håper det går bra med deg!

    sv. tusen takk for alle støttende ordene, det trengte jeg, veldig vanskelig diett!

    Ha en strålende helg ;*

  7. Off, kondolerer.
    Ta deg tid, ikke tenk på oss. Vi er alltid her uansett❤

  8. Kondolerer.
    Ta den tida du trenger.

  9. Kondolerer så mye!! Det er ufattelig vondt. Klem på deg❤

  10. huff så utrolig trist snuppa.. Håper virkelig det går bra med deg.. vondt å vite at du ikke har det bra nå.. Sender masse tankerog varmende/trøstende klemmer din vei…

  11. Min dypeste medfølelse til deg og dine. Er så fælt å miste noen – særlig noen så nær. Tenker på deg og håper du får til å nyte tiden litt hjemme i Norge.
    Klem❤

  12. Hei Ida
    Jeg må si jeg begynner å bli litt bekymret for deg. Jeg har ikke hørt fra deg på en stund nå, så jeg lurer på hvordan du har det?? Håper alt er bra med deg, og at du har hatt en fin 17.Mai feiring.
    Gratulerer med dagen Ida🙂

  13. Idapida,
    Jeg må si meg enig med Ole, er litt bekymra for deg. Har du det bra? Blir jo litt stressa når det er så lenge siden jeg har sett no til deg vet du! Håper du kosa deg på 17.mai!❤

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

