want more hits on your blog?

I was browsing blogs and came across something cool..
It will give you more hits on your blog and if you get others to join you’re guaranteed even more traffic. The page is in swedish so I recommend that you should be norwegian, swedish or danish to join this.
It is called bloggtrafik.nu and is quite a good idea if I may say so.

Edit: I’ve had 47 visitors through that site just today, so I would say it’s effective!

I’ve also added a BlogLove page, where I’ve posted links to a bunch of great blogs. It ended up in the sidebar as this new theme doesn’t seem to allow it to be up by the header.

Categories: blogging | Tags: , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “want more hits on your blog?

  1. SV: Eg vil besøk deg men passa dårlig med tid og peng:( *snufs* No frista det å utsette trondheim litt til 20 mai! haha. I miss pæra mi❤

  2. Det har jeg hørt om før, men skjønner ikke så mye av det der😛

  3. eg har tenkt at det der bara va tull eg:P men nå kan eg jo se ka du seie^^
    og tusen takk for omtalen på BlogLove:D<3
    og ikkje minst for kjempe fin post:) tusen takk! eg blei kjempe glad:D

  4. har ikke hørt om det der før jeg.. hmm.. kanskje kanskje prøve det da! (føler jeg prøver det meste,men så blir det litt for masse, også går jeg litt lei ;P hehe! sånn er jeg!

  5. Hey cheeky monkey!!

    Hehehehe, jeg kan dra til Levanger neste måned for å treffe deg hohhohohoo!! Med kofferten full av voksenbrus. Yum. Ney, men i midten av mai skal jeg til Skottland. Kom dit!!😀

  6. forresten, digger designet her nå!

  7. wow, stilig design nå🙂
    Sv: Du inspirerer meg til å bli sprek vet du, så da må man slå til med profft utstyr🙂 Det er deilig å være ferdig med xamenene ja, men det betyr jo bare masse jobbing med hovedprosjektet. Snart ferdig, snart.

  8. Har sett flere som har nevnt den siden, så kanskje den må sjekkes ut🙂

  9. Thank you for putting me on your BlogLove page!❤

  10. oi, dette var da smart : )
    Selv om jeg ikke får til å åpne siden, hehe😛
    Veldig stilig design på bloggen forresten! Likte det kjæmpe godt😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

