The future again…

I wish someone were making the decisions for me, because I keep changing my mind all the time.
I was so certain physiotherapy was the next step for me, in either trondheim or oslo.
After being in contact with both schools regarding studying abroad… doing an entire year proves to be difficult when it comes to physio… 2 months or just one semester.. it’s not enough..

I’m so scared of making the wrong decisions, scared of change, scared of the unfamiliar…
I’ve been trying to find a job here, i’m still trying, because I’m terrified of leaving.. I mean deciding on studies can probably wait another year…

when I was 12, I dreamed of studying musical theater in England,(in spite of not being able to carry a tune), I fantasized that I had found myself a gorgeous english/scottish or irish lad (a task that is in itself quite difficult as there isn’t that many attractive guys in this country, most of them happen to be taken already anyway),I was good looking and I had a nice flat, close to london and nice clothes, the nice clothes parts is at least true..  and living in England. I guess having at least two of my dreams is better than having none, and i’m scared of letting go of it… i’m scared of loosing the friends i’ve made here.. i’m scared of loosing myself

can someone tell me what to do and where to do?

i’m soooooooo confused, because my next choice has to be right… I’m not getting younger

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 11 Comments

Post navigation

11 thoughts on “The future again…

  1. Ikke vær redd! Det ordner seg alltid! Uansett hva du gjør, så blir det nok bra! Og ja, det kommer selvfølgelig turistbilder snart!😀

  2. sv: knebøy, utfall og beinpress! Funker kjempebra🙂 Skulle ønske jeg og kunne drive med klatring. Virker så gøy! dessverre har jeg ekstrem høydeskrekk😦

  3. Det ordner seg vettu:) Uansett hva du gjør, så kan det jo ikke gå SÅ ille liksom:) Dessuten er du ung, og kan ta mange feile valg før det er krise;)

  4. Jeg mener det er bare å legge vekk drømmene og fantasiene, for det blir veldig sjeldent som man ser for seg.
    Så, hvis du da har lyst til å ta fysoterapi, så gjør du det. Ikke vær redd for å ta feil valg, for det gjør vi hele livet. Og man må jo velge noe galt for å vite om man har valgt riktig også. Jeg har gått tre år på skolen nå, og er ferdig om to måneder, men jeg vet ikke om jeg kommer til og trives med det jeg skal gjøre. Har tatt et valg, men jeg vet ikke om det er det riktige enda🙂
    Følg magefølelsen din du, det pleier å hjelpe!!
    Lykke til🙂

  5. alt ordner seg til slutt vettu!❤

  6. Jeg er litt i samma situasjon selv når det kommer til det å ikke vite hva jeg vil studere. Jeg vil så mye forskjellig. plutselig vil jeg den ene tingen så den andre. Men jeg har bestemt meg for å vente et år så nå jobber jeg på meny haha. Jeg føler selv at når man ikke er sikker, er det best å vente litt istedefor å bare starte på noe man ikke er helt sikker på om man vil. But then again. Hvis du starter og finner ut at du ikke liker det er det ikke værre enn å slutte og finne noe annet. Jeg tror alt løser seg til slutt jeg uansett hvordan man går fram (:

  7. Whatever happens I’m sure you’ll love it, kommer til å gå så fint så.. Like Sheldon would say “there there”

  8. uff, sikkert veldig kjipt å være i den situasjonen..

    jeg har vanskelig for å tro at du er redd for noe nytt – du som har flyttet både til new zealand og england! det ordner seg helt sikkert denne gangen også🙂

  9. Litt enig med Ole; legg drømmene vekk litt – tenk på hva du vil akkurat nå. og go for it. Ikke tenk på alle rundt deg, tenk på deg selv. Jeg veit du kan klare hva enn du velger, og velger du feil – da er det ikke verre enn at du velger noe annet.😀

  10. off får så vondt av deg så slite så mye med deia valgå. forstår at det e vansklig. jaffal når du e så usikker! håpe du klare å finna utav det snart<3

  11. gossipelise

    I wish I could help you decide dear.
    I love you !
    I am sending you a letter very soon🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

