update

just before even more you starts wishing me good luck.

change of plans, the senior manager only wanted to interview one candidate so the recruiter had to choose the one with the most experience of course.
(which I am almost positive is my friend, as she’s qualified and professional)

so no second interview afterall, unless the 1st candidate messes up, but since it is likely to be my friend I hope she’ll be fine🙂
I never expected to get the job in the first place, but it’s a bit of a downer to first be promised a second interview but then have it taken away.
However I do think a rejection would’ve been a lot harder to take if it were after a second interview than it is now. Because the recruiter said I was 2nd in line, so if he had wanted more candidates I would be in.

oh well, life goes on, I’m not gonna stop looking for jobs..

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “update

  1. What I suggest you in this manner is never ever loose hope. Always try harder than before. Make Out some points where you are may be lacking and be sure to overcome those in next effort. Although rejection hurts a lot try to ignore it or otherwise make effort to learn from it. All the best for job search.

  2. kjipt… å ennå litt kjipare at du kjenne na, for då må du liksom ver glad på hennas vegne.. men håpe du får ein jobb snrt uansett!:)

  3. It just wasn’t meant to be, now back to me winning the lottery!

  4. gossipelise

    At least you were 2nd🙂 That is a good thing!
    Good luck with the job search. I too am on the hunt for a job lol
    Love you lots
    xx

  5. får håpe du får den uansett da, og vis ikke så får jeg håpe du finner en annen🙂
    god påske❤

  6. D ååårne sæ!🙂
    Jeg har fått 80 prosent fast nå, i dag. hehe. så jeg er glad for det. men var forberedt på å kanskje måtte lete en stund, eller gå vikar en stund. men som sagt, d årna sæ!🙂
    good luuck!🙂 koslig at venninna mest sannsyling kanskje får den da – og ikke en ukjent dr..t ;P

  7. I agree with Renate! haha.

    Never mind, Ida. I’m sure that an even more amazing opportunity is waiting for you.

  8. Sv: Takk🙂 Det ble kake på jobb, og mere skal det bli i løpet av helga, haha!!

  9. Du finner helt sikkert en jobb som passer bra for deg🙂
    leter etter jobb selv, men på lille Stjørdal er det lite med jobbmuligheter gitt, men men, verd et forsøk🙂

    Lykke til ^^

  10. du finner nok noe annet:) Jei!

  11. ååh😦 Håper virkelig at du finner noe annet🙂 En hærlig ufattelig nydelig jente som deg finner den perfekte jobben snart skal du se❤

  12. Er tøft og få nei, men som du skrev, det hadde nok vært verre om du fikk nei etter den andre intervjurunden! Uansett kjedelig å ikke få sjansen, men jeg krysser fingrene for at du finner noe annet snart istedet jeg!🙂 Masse masse lykke til!

    Også vil jeg bare takke deg så utrolig, utrolig mye for alle de støttende og hyggelige ordene jeg fikk både når jeg valgte å ta en bloggpause og nå som jeg har startet så vidt igjen. Det har vært en veldig vanskelig periode for meg, og det å kunne lese kommentaren din om igjen og føle at noen bryr seg og vet litt hvordan det er, betydde utrolig mye. Du kom også med noen ordentlig hyggelige komplimenter som jeg faktisk klarte å ta til meg, og som jeg ble utrolig utrolig glad for. Det betyr virkelig så innmari mye for meg. Har klart å støtte meg veldig på kjæresten i denne perioden, han er så fantastisk og har virkelig hjulpet meg mye. Følte også at jeg fikk ryddet opp litt på innsiden når jeg fikk ryddet og fikset litt på rommet, og heldigvis går det bedre med meg igjen nå🙂 Og tusen, tusen takk for støtten, kommentaren din var en av de jeg leste om og om igjen og det betyr så utrolig mye for meg det du sa. Virkelig, takk!🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

