Edinburgh and Ansa

This isn’t going to be a long and boring blog entry, because I have too much on my mind to think of anything fun and creative to write.
But I wanted to share a few of the photos I do have from the weekend, might steal aka borrow some from my lovely facebook friends later when they come up.

It was lovely to spend my Birthday weekend up in Edinburgh, one of my favorite cities, because it is truly beautiful.  and yes you heard right I am now officially another year older.
Ansa is a brilliant student organisation for norwegians abroad, so if any of you are considering studying outside norway i recommend ansa, it makes the whole experience less scary.. and it is always fun to hang out with these guys and this weekend was no different. I am really going to miss this.

my lovely scottish lady Astrid;)

Hanne Elise and me

Then I spent half of my birthday not getting elected for the Ansa UK ‘styre’ and the other half on the train back to Wolvehampton more or less, but the night before I got songs and hugs and good wishes:)

and the lovely Line made me a cute birthday blog entry.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “Edinburgh and Ansa

  1. Oooh, ser ut som du koste deg i helga! ^^ Og jeg ser du brukte den fine nye kjola din😀 Hvordan føles det å være et år eldre?

  2. I’ve been to Scotland so many times, but never to Edinburgh. It looks lovely though! I hope that you had a lovely birthday!

  3. Fint du kosa dæ i helga🙂

  4. Lovely! Kjolen var kjempefin til deg.❤ Skottland er et kjempevakkert land, er så glad for at du hadde det fint der oppe.

  5. Ahhh…the plot thickens…now I know what ‘ansa’ is, it makes a little more sense! hehe😉
    Glad you had fun🙂
    Never been to Edinburgh myself, but quite fancy a visit sometime.

  6. Høres ut som du har kosa dæ Ida, å d e jo ingenting som e ber enn d ^^

    Å for å si d her og (litt forsinka men..) GRATULERE ME DAGEN VENNEN❤

    sv: Alltid kosli å hør ka annja folk mein om bøker, å ka dem les + +
    Æ må jo lesa ganske my, har jo itj nå annja å jør så :p hehe

  7. Såg kjekt ut:):):)

  8. Hmmmm, er den brunetten der ei som heter Ida? Skremmende likt venninnen min hvertfall😛

    Høres ut som en fin fin tur!🙂

  9. Ahh, Frk. Fjellheim der er indeed min Ida. Hun er vel delaktig i halvparten av bildene av meg som jeg har på min header på bloggen, om jeg bare hadde vært av typen som likte å dele rampelyset😉 Så koselig at verden er så liten! Håper du likte henne like godt som jeg liker henne🙂

    Heheh, hvem vet, kan jo hende han er Mr. Right? I choose not to think so…

  10. Jeg har også lyst til å dra til skottland. Håper du hadde en kjempefin bursdagsfeiring, og jeg kan jo bare si at jeg feiret bursdagen din med kaffe og druer. Det ble dessverre ikke noen kake🙂
    Er ikke Edinburgh hovedstaden i Skottland??

  11. Sv: Haha, spidercowboy. Eller spiderboy blir det jo egentlig da, for det er jo ikke noen kuer innblandet her🙂 Likte den ja, haha!!

  12. åå:) så kjekt at du hadde ei fin helg:) og ikkje minst ein fine bursdag:)❤

  13. Svar: Tusen takk; igjen, ja, heh ^^

    Tror det kan bli veldig gøy, nå skal jeg være flink og ta noen bilder sånn at jeg har ting å vise dere når jeg kommer hjem igjen🙂

    Glad i deg!

  14. så ut som en herlig helg da, fine bilder også😀

  15. SV: Tusen takk for det!😀

    Men ååh, gratulerer med dagen som var på søndag du også! Det var litt artig, ja ;D Så flott at du fikk en fin feiring med masse koselige folk! Er viktig å markere bursdagen sin, synes jeg.🙂

  16. ååå Edinburgh! En by jeg aldri har hvert men har veldig lyst til å besøke. Tror jeg skal sjekke ut detta ansa greiene, for jeg har veldig lyst til å studere i utlandet. Og Gratulerer så mye med dagen som var!🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

