The iWant Post

Yes I’ve done a fair few of these, and I figured that since I am already planning one more post today, I’ll bring back my wishlist as today’s first.
since there’s quite a lot I want, but cannot afford.. the downside of having plenty of free time and no income.

I also do believe I have posted a few of these items before. Click on the image to get to the webshop.

summer pink flush and black lace dresses

jacket and jeans from Topshop

Henley boyfriend jeans & Lipsy Grecian Dress

ok, that should be enough, I don’t wanna OD my shopping hungry heart with all the things I cannot get.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “The iWant Post

  1. mye bra:)
    gosh, i bruke for mye tid på å se på klær og ting i ikje har råa t i au:S

  2. åååååååå den jakke frå topshop! den har eg sikla lenge på!

  3. Den kjolen nederst så helt fantastisk ut!!

    sv: den tegninga er faktisk av meg😛 haha^^ Men så er jo jeg og søstrene mine ganske like da^^

  4. Tror jeg dropper den webshoppen, men de siste to plaggene var kult/fint🙂

  5. Oh, nais! jeg har cirkus sånn svart kjole som på toppen!😀

  6. likte veldig godt det øverste svarte! og like veldig godt sånne postar o:)

  7. Likte blondekjolene utrolig godt!
    Vet egentlig ikke hvilken farge jeg likte best, har ganske mange svarte kjoler, så muligens jeg sier hvit, men er usikker, den hvite var romatisk🙂

  8. Ååh, du er så god, Ida! Merker liksom at du virkelig setter deg inn i tekstene mine. Det er kjempekos å se! Jeg tror mange jenter er slik ja, men gutter også for den del, kanskje. Forstår meg ikke like godt på de, men vi får se. Søtt at du heier på dem =)

    Så mye fiint! Skulle ønske jeg kunne få alt bare av å SE på det, i blant. Man får jo aldri nok klær😀

  9. loooovely, ja du, denj som va rik..

  10. Så utrolig mye fint😀 elsket den øverste kjolen/kjolene😀

  11. Sv: Føler jo litt at jeg kan være med å prege dine avgjørelser når det gjelder kjøp av klær med mine Herrelige meninger. Greit å få meninger fra begge kjønn vet du🙂
    Det virker jo som om du er ei sporty jente, så det er bare å komme seg vekk fra øya, og hjem til Norge for å stå på brett og ski, hehe!!

  12. Ops! Jeg skrev feil dato på konkurransen: Det er 3.mars, ikke 3.april😉

    herlige kjoler😀

  13. I officially love that black and white lipsy dress! That’s so nice! And I love the first two from New Look as well!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

