teeny weeny..

nope I am not talking about a string bikini,
but a mini bottle of pepsi max.
I have known about them for quite a while, and I fell in love with them as soon as I saw them.
For those of you who knows me quite well, you know that pepsi max is my thing.
I can handle coca cola, of course, but if you wanna make me happy, gimme pepsi max.

250ml of yummy

There’s nothing like a melon medley and some pepsi max after doing a body balance class at the gym on a sunday morning🙂 I feel fresh!
Celebrated my good friend Mona’s birthday yesterday with a wonderful cocktail party, if I appear in any photos on facebook when everyone who were drunk emerge from sleep I will share, as I think we looked very classy.

Hope you’ve all had a lovely weekend:)

P.S. you can still ask me questions!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “teeny weeny..

  1. Ikke noe fan av Pepsi Max, eller brus generelt, men VILL ha en slik søt liten flask..VILL VILLL VILLLLLLL! thihi❤

  2. åååååå sånn må vi finne på tirsdag! I WANT!

  3. JEG DRIKKER PEPSI MAX NÅ!!!! YAY!

  4. nææh så søt flaske! haha Finnes de bare som pepsi max?😛

  5. åårrrh! Pepsi Max er noe av det mest fantastiske i verden❤ Jeg ELSKER pepsimax! Og de søte små flaskene er lissom.. brilliante!😀

  6. Ja, de er fine de flaskene der. Har ikke de her da selvfølgelig.
    Sv: Godt å høre at det var godt å høre🙂
    OL ja, da har vi en Twit-date klokka 18.45 (19.45) haha. Og vi satser jo alltids på flere medaljer av edleste valør🙂 Skituren ble det ikke noe av, fantes ikke preparerte løyper idag😦

  7. Syns godt vi kunne hatt sånne små flasker her, så søte! Og praktisk str til å ha i veska;)

  8. Selv er jeg gladere i Coca Cola, men det var en utrolig søt flaske da! Haha, jeg likte den😀

  9. haha:) den va søt! og deiligt og ha trent!

  10. Så koselig at jeg har vært savnet! Hehe🙂 Har savnet dere også kjempemasse! Har en del å ta igjen, ser jeg ;o

    Nthå, så søte flasker! Sånn skulle jeg hatt. Klarer jo aldri å drikke opp en halvliter engang xD Hehe. Brus er så mektig x)

  11. Aaaw, så søt😀
    Jeg vil ha cola på sånne ser jeg xD

  12. Søte flasker passer søte jenter ^^

  13. Aw, så søte de var!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

