I miss you baby!

my precious baby❤

It may be pathetic to be so attached to something so material.
But having been without this gorgeous little macbook for almost 2 weeks made me realise it is close to being one of my best friends.
I feel empty and lost when it’s not here, checked the apple store status and still in repair😦
so much for 5-7 days.
I hurt my baby and now I’m paying for it:( the cracked screen must be worse than first expected since it is taking so long.

Get well soon Macbook, please?

*Sighs*

and just to make today even worse Northug completely fell through in the Olympics.
but at least Bjørgen and Svindal did their job and made sure Norway didn’t fail today!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “I miss you baby!

  1. Awe hanj kjæm vel heim snart ska du sjå❤

  2. gossipelise

    naw get well mac!

  3. off.. stakkars mac som ligge på eplesykehuset!

  4. Litt patetisk er det jo, men jeg kjenner meg veldig godt igjen🙂 Pleier å gå greit uten pc`en, men når jeg ikke har den, altså ikke mulighet til å se/bruke den, det er det verste. Den kan godt ligge på bordet uten at jeg bruker den en hel dag (noe som aldri skjer da men, hehe). Ja, du skjønner sikkert hva jeg mener.
    Sv: Jo, takk for omtanken🙂 Klar man ikke kan få alt man ønsker seg, da ville jo verden vært farlig/kjedelig/morsom. Alt ettersom hva folk ønsket seg. Man må jo har drømmer og ønsker som man kan støtte seg mot når det blir tungt. Ikke at jeg har det tungt, eller støtter meg til Petters gullmedalje (som ikke ble noe av) eller noe sånt da, haha.
    Jeg er lei av å LESE matte. Ønsker meg litt motivasjon frem til imorra ihvertfall. Prøva er ikke før Torsdag, men da kan jeg få gjort mye imorra istedefor idag, skjønner??
    Ha en god kveld, skiskyting om 30 min. Og gutta om 200 min (20.45 (for deg da))🙂

  5. awh😦 Stakkars😦 Jeg føler med deg! Krysser fingra for at den straks kommer tilbake til deg ^^

  6. *get well*
    Wii’en min har allerede tatt til seg en oppførsel jeg ikke setter pris på, grrrr. Må nok til doktoren den også.

  7. Håper du får den igjen snart!
    Også får vi krysse fingrene for at Svendsen tar gull i dag😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

