Happy what day?

On this day filled with all kinds of loved up people in the world,
I choose to aim my love towards my mummy, because in Norway it is Mother’s day today.
Love you MUM!

I am not going to bore you all to death with anti-valentines stuff, because I know there’s a fair few who are enjoying today and I don’t wanna ruin that.
I am just happy to get all the heartyness out of the shops now after almost two months,
let it be replaced by easter..

now if you excuse me, I have a hot-cold date with two delicious men called
Ben and Jerry

my sexy dates

Edit: it also made my day when someone told me I could watch the winter olympics on nrk.no, cause I hadn’t even thought about that! Heia Ole Einar, Heia Emil! Heia Norge!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “Happy what day?

  1. I like you’re dates!😉

    Vi ska ha vår egen middagsdate om 10 daga! Vi må ete ute da ja! Øverste konserten gjer meg veldig glad og!:D

  2. åååååååååååååå cookie dough!!!min favoritt!

  3. Sv: Formen er dårligere, så motivasjonen er ikke på topp, IDAG ihvertfall. 20 i stil ja, det skal jeg love deg. hehe!! Nå må jeg se trøndergutta gå kombinert🙂

  4. såg ut som den mest fornuftige daten eg har sitt^^

  5. I can’t believe Ben and Jerry are cheating on me! I thought we had something unique and special. Turns out that they are man-whores! haha

  6. Katrine

    Your date is hot! or cold! uhm..

  7. I like your date! hehe, selv hadde jeg ikke så mye romantisk, det viktigste var vel å få gratulert og takka mamma ^^ ellers så har det vært mye bollespising hehe😀

  8. ❤ I love you❤

  9. haha, i like your dates ;P

  10. Hahaha, godt vi er fler som har samme syn på Valentine’s i år😉 Og i tillegg til Mr. Alcohol (selvsagt), så er Ben & Jerry gode erstattere…😉

  11. Hehe, nei, Mr. A kan være litt lumsk akkurat der.. Noen kvelder er alt fryd og gammen, andre kvelder kan han rett og slett få meg til å bli dårlig. Likevel vender jeg tilbake til han gang på gang.. Hmm..😉

  12. Ja, skal nok bli bra dette! Så får vi håpe at det blir minst mulig å gjøre på uni…😉 Hehe. Gleder meg hvertfall stort!
    Thailand må du bare komme deg til, et fantastisk land jeg har vært i flere ganger.. Og enda flere skal det bli!
    Ha en herlig kveld, nå er det OL-sprint! Heia!!

  13. sv: å ida! eg glømte at eg sko ta bilde av den fine Ole brummen som sitte på skrivepulten! får gjer edt ein aen gong:)

  14. Åååååh! Ben & jerrys!!! Mmmmm… Jeg var i himmelen når jeg var i spania i fjor og jeg fant en egen ben & jerrys iskrembutikk.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

