pretty ugly face

The lovely Ida made an entry yesterday about how perfect all us bloggers look😉 who can blame us for being beautiful huh?

anyway she gave us the challenge of posting our best ugly faces, a task I am jumping right on, cause I’m good at ugly faces, i’m just not good at sharing them, so here ya go mah dears..
nice change from my ranting right?

starting easy with my bubblefish impression

they should rather have taken that tyrker away from me.. drunktard

practicing

and my personal favorite

Edit’: now i think all of you should go and do the same, post your worst pretty ugly faces!😀

Categories: Uncategorized | Tags: , , | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “pretty ugly face

  1. ååå fyyyyyy!!! vanvittig støgt!!! nå lo jeg jævlig godt. ELSKER DEG!!!

  2. Hahaha, fantastiske bilder og grimaser😀 Gotta love this challenge!😀

  3. hahah🙂 Sko gjerna tatt challengen, meen eg slette alltid de stygge bildene av meg😛

  4. Nåååh, så søt🙂
    Skal legge ut et bra bilde av meg, haha!!

  5. Syns du sjer flott ut jeg😀

  6. så søt du er:D

  7. om du ikkje drar gutta i London så vekje eg ;D

  8. hahaha, genius😀
    liker at du ikke tar deg selv så høytidelig!

    og tusen takk for kommentaren om karakterene mine, forresten❤

  9. åherregud så søt den bubblefish’n var!😀 Jeg er også en kløpper på pretty ugly faces lzm😀

  10. YOU ARE BEAUTIFUL!

  11. hahahahahahha! Vet ikke om jeg tørr å legge ut stygge bilder av meg.. de er veeeldig stygge de stygge bildene av meg :O

    sv: ja du sa det! En virkelig delikatesse! Vet du at en sånn påskeeggpakke kostet sånn.. kjempelite første året? snakk om sånn 15-20 kr kanskje.. men så ble de så populære at prisen steg til det dobbelte.. Syykt

  12. gossipelise

    haha! omg i am so doing this tomorrow for my blog!
    i love your faces ida😉
    last one reminds me of skype!!!!
    you are too pretty dear!🙂
    love your face!

    xx

  13. skal du flytte til oslo?????????????????????????
    tell me all:)

    Hadde vært så herlig det, og jeg hadde med stor glede holdt kurs for deg og dine:)

  14. hehe, morsomt å lage grimaser, men som mamma har lært meg, gjør jeg det ofte nokk blir jeg slik, haha, jeg vet det er teit, men jeg ble redd etter det😛

  15. Pingback: Vinnaren träder fram « Speilvendt

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

