long overdue

This has been meaning to go up on the da deadly duo blog for quite some time, but i got bored of editing, and then i didn’t have time, so finally it has been finished.
I was feeling ugly while we were in london so no me on camera hehe, but you get to hear my voice a lot and you get to see a lot of Renate hehe.. so enjoy our short london vlog, to be honest we kinda forgot to film a lot of the time so it might not even be super interesting, but i’ve picked out what i feel is the most fun parts.
Enjoy.


Original Video – More videos at TinyPic

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “long overdue

  1. hehe dokke e så søte:) hadde ønskt eg kjennte dokke i virkligheten o!:) såg ut som renate konsentrete seg fælt med dei spisepinnane xD men det e vanskligt da! ekje løye asiaterane e så tynne:P
    men et spm, om dokke snakke engelsk med kvarandre o?

  2. Morsomt med vlog🙂, men det er stygt å lære folk stygge ord, haha!! Jeg gjør det samme på jobben så…
    Syns dere var flinke til å snakke eng. da🙂 Så litt på Grandprix istad, og når de sier tittlene på sangene, så skjønner du liksom hvor nordmenn generelt står i forhold til engelsk, haha!! Jeg regner med aksenten kommer med tida over der???
    Uansett så gleder jeg meg til neste vlog. Hvis det blir mer da??

  3. Så morsomt av deg å legge ut film😀 Blir liksom så mye mer personlig med en gang, men samtidig ikke når du ikke var å se :O Det forventer jeg neste gang!

    Koselig å høre at jeg er savnet, btw🙂 Blir mer blogging snart❤ Har særemne og masse på plana nå😦

  4. gler meg til dere kommer med ny film eg:D er så fantastisk å sjå😀

  5. we pretty much rock

  6. gossipelise

    haha i love you girls muchly!
    xx

  7. Jeg skal lese alle innleggene dine senere denne uka, har endelig en pc som funker nå så😀

    sv; Rettsaken om Christina begynner i morgen, det var det jeg mente i innlegget xD

  8. Ser ut som dere hadde en skikkelig koselig tur ja ^^ Selv om jeg synes London eye ser skummeeeel ut. jeez. høyt. jeg som har høydeskrekk og alt det der xD

    Forresten så heter den sangen “Don’t You Know You’re Beautiful” og det er “Seabird” som synger’n. I love it. den er SHITfin. Du er forresten nydelig!😀

  9. YAAAAAAAAAAAAAAYYYY! I was in a Deadly Duo video! Watching Renate try and eat with chopsticks was very entertaining! I miss you guys too. That was such a great day!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

