I’m ok

It makes me feel all warm and fuzzy inside when I see how much you all care about me..

I had a day where things kept going wrong on tuesday. Computer problems and a blue/purple toe should sum it up.
Im alright though, just get a bit fed up sometimes. And today/yesterday it just really got to me.
I am excited for us to get our internet back soon, so I can catch up with blogs I miss reading and post all the blogs I have planned.
Not too fond of doing my updates on the iphobe, even if I love my phone.

Thanks again for being so unbelievably sweet, I love you all xxx

Categories: Uncategorized | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “I’m ok

  1. Oh, congratulations with a new blogtheme!:)

  2. Savner deg Ida! x

  3. Sv: Haha, det er ingen grunn til å være nyse-gjerrig lenger. Jeg har kommet hjem igjen, og jeg skriver hvert øyeblikk hva jeg har gjort.
    Lurer på hva du gjør nå som du ikke skal tilbake på benken??? Hva gjør du??

  4. Du e bara søt ida^^

  5. Gleder meg til du får nettet tilbake jeg også!! Savner de fine innleggene dine🙂

  6. Sv: Joda, du hadde klart deg kjempefint i militæret🙂
    Det er viktig å trøste folk når de er litt neffor, og det er de aller fleste av oss noen ganger.

  7. SV: Det må du! hehe
    Det lurer jeg også på! Gleder meg til å finne det ut😀

  8. Håper det går bedre nå, jeg hater når alt går galt.
    Da kan hver minste ting irritere deg eller gjøre deg trist, vet hvordan det er:/

  9. Adriane

    Så herlig å lese at vi søle muntert deg opp. Du fortjener bestandig det beste:)

    btw. You got Mail:)

  10. håper at det går bra med deg, ida🙂 unnskyld for at jeg ikke har kommentert de siste postene, har bare vært så opptatt.. Hvordan går det med jobbletingen?😀

  11. gossipelise

    Guess what

    I know someone who loves you the mostest

    Lean in close cause its a secret

    ITS MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

  12. Iheartthee. Jeg oppdaterer også bloggen fra iPhone’n av og til. Litt uvant, det er veldig sant.
    Håper virkelig at det ordner seg snaart!

  13. I’m glad you’re feeling better darling! I’m exactly the same as you in that respect. Some days everything seems to get on top of you and it all seems to be going wrong, and then the next day it’ll seem better.

    Stay smiling! Love you!

  14. du mååå komme tilbake snart.. savner deg,.. hehe (for tidlig å mase) håper nye ruteren din kommer snart asså.. Btw, akkuratt lagt deg til på bloglovin snuppa:)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

