#1 wishlist 2010

Some of my old readers might remember I used to do a wishlist once a week before.
For various reasons I stopped doing them… but I’ve decided it is a new year, time to bring them back.
And a friend of mine posted her new dress on facebook and that inspired me. And both me and Renate quite like this shop.
The choice this week is the shop BANK and they have several well known brands and high prices hehe, we have a tiny Bank shop in Wolverhampton too, and there’s a cute guy working there. They have mens and womens fashion. But enough about that. Here we go. (as usual click on the images to get to the website)

Lipsy Grecian Dress £64.99

Ribbon Lace Dress £38

Lipsy Silk Playsuit £20

Voi Jeans Gina Straight Regular Jean £35

Fred In Boston Varsity Cropped Pant £15

Henleys Wool Coat £99.99

Do you think I should keep doing them either once a week or maybe every other week?
Cause I enjoy finding new websites and making lists, maybe giving you readers new ideas on where to go clothes hunting or something. I am also grateful for tips and ideas on shops I should check out, regardless of you wanting me to keep doing these or not.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “#1 wishlist 2010

  1. Når drar du tilbake dit igjen da?

    Den øverste kjolen skjønner jeg godt at du ønsker deg!;)

  2. så mye fint!🙂

  3. awwe! Så mye fint! Eg må så sinnsykt inn på den nettsia å se!!
    SV: Japp! Det e kort på begge sian!

  4. Rachel

    Definately keep it going Ida, I loved the lace dress. I want one like that from newlook. You should do shoes next I think🙂
    ILY
    X

  5. laglaglag😀 eg likte detta:) aaand i like the first dress:) fine:)
    og btw.fin header:)

  6. Ooh lovely, like it alot!

  7. ååå så mye nice!! :D:D

    sv; hei igjen vakkreste Ida!😀 takk for kommentar og spørsmålene du la igjen til min spørsmålsrunde, såå snill du er!!! :D:D kos dg såå mye i kveld pena! :D:D

  8. That Lipsy dress looks beautiful! I like reading your wishlists so you should definitely keep doing them = )

  9. Ah, så masse fint!
    Jeg likte playsuiten veldig godt, den var kjæmpe fin, også var det fint med rød og svart faktisk, liker egentlig ikke de fargene i lag, forbinner det med emoer eller noe slikt, men dette var utrolig fint😀

  10. gossipelise

    I adore your wishlists!
    Always see stuff that I want to buy LOL

  11. Sv: Joda, det er veldig bra å sette seg mål, men de betyr så lite rundt nyttår syns jeg. Som jeg sa, så er folk flinke med en gang, men så dabber de av litt utpå. Da er nyttårsforsettene glemt på en måte. Det er veldig bra å sette seg mål, med de fleste som kommer 1.Jan. tar jeg som useriøse. På en måte så har det blitt obligatorisk å forandre noe i livet når et nytt år kommer.🙂
    Men klarer du å holde dine mål, står det jo respekt av det!!

    Fine kjoler på toppen🙂

  12. Sv: Ja, enig. Taxi er jo et profesjonelt transporterings tiltak, og når ikke det er trygt engang, da kan man begynne å lure litt!!
    Jeg vet jo at jeg gjorde noe dumt, og jeg gjør ikke det igjen. Man lærer jo av feil, og heldigvis gikk det jo bra:-)
    Keep up the good uni-work Ida!!

  13. elsker disse ønskelistene😀 hvor mye er et pund ca?

  14. 1 pund = 9,35 kr.🙂

    Så den NYDELIGE svarte kåpa der koster ca 935 kr. Wha. Jeansen og den øverste kjolen var også utrolig fin!

    Disse listene er veldig spennende, og du må meget gjerne fortsette. :]

  15. Åh, jeg likte de to første antrekkene SKIKKELIG godt!! De kom på min liste også ;D

    Elsker den nye headeren din, btw😀

    SV: Ja, det hadde vært morsomt! Vi får spre ordet ;D

  16. ååå, nå skulle jeg til å bestille den blondekjolen, men så hadde de den bare i x-large😦 fillern!!
    er det den kjolen du har, ida?

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

