2010

I’ve had this page open for about half an hour now, not really sure what to write.
Last year I wrote a blog at the beginning of the year reflecting on what I wanted to achieve the following year, aka 2009. I read back and found out I had not really done any of what I’d hoped to do, especially on the personal level.
I don’t like calling them resolutions, cause that’s almost beginning to be broken.
I’d rather say that I set myself goals or hopes for the following year.
However this year I’m not sure what to say, as I don’t wanna be disappointed when I read back in 2010 again.

I guess the easiest task is to try and keep up the healthy lifestyle I somewhat started when I came back to Wolverhampton in August. I definitely know I’ll be able to find time now.
it might help me become more content with myself, which might help me in so many more ways too..
This also involve the snack rule i’ve tried so many times. junk and candy only once a week. Just arranged with Renate through msn that we’re sticking by this together. Might give up candy for lent again this year.

I also want to figure out what my next step is, what I am going to do with my future.
It is my biggest worry that everything is so uncertain, so blurry. I mean I don’t want my future to be completely written or anything, I just want a more clear path.

another wish, is to experience a new place, it could be in Norway or England or a brand new country.
I wanna see more of the world, but it doesn’t have to be a major bill to pay to get there.
however, much more importantly, I wish that my dear ones are happy and well, as that matters more than anything else to me.

other than that, I just want to shake off the bad feelings and stupidity that haunted me for the last few months of 2009, bringing a year that overall was quite good down at the end.. it is a new year, new opportunities.

thumb up for a new beginning

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “2010

  1. Veldig bra skrevet! Du er sykt flink, altså.
    Håper virkelig 2010 blir et bedre år. For alle! Godt nyttår!!🙂

    SV: Jeg blir stadig så forbauset over hvordan dere analyserer tekstene mine, på en måte. Men du skjønner det jo helt! Ah, blir så glad på en helt spesiell måte når dere sier sånn. Tusen takk!!🙂

  2. For starters, don`t read your blogs from last year, haha!!

    Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg er litt imot 1.Januarmentaliteten. “Nå begynner livet på nytt, nå skal jeg ditt, nå skal jeg datt”. Jeg kjenner ingen som virkelig jobber med det de setter seg som mål gjennom hele året. De aller fleste begynner bra, men så sklir det ut. Jeg merker jo det selv ved slutten av året. Da tar jeg så lett på ting, for da får jeg liksom en ny mulighet ved nyttår, så da kan jeg likesågodt slakke litt av🙂 De fleste setter seg mål uten et sluttidspunkt, og det er jo ikke noe mål egentlig, det er bare en uendelig bane (Som begynner på nytt hvert år).
    Jeg tror poenget mitt er at vi alle burde bli mer målbevisste gjennom hele året, ikke bare i begynnelsen av et nytt år.

    Godt nyttår da🙂

  3. godt nyttår ida:)håpe du finne det du vil!

  4. Hurra for en ny start!🙂
    Sv: Jo, det blir jo en slags detox. En naturlig en!🙂
    Jeg vet ikke helt om jeg vil røpe vår felles venn jeg.. hehe

  5. jeg er med på den i allefall! Ny begynnelse, hvite ark🙂 Jeg har sånn troa på i år, jeg skjønner ikke helt hvorfor akkurat i år, men jeg har nå deT🙂 hihi! Jeg har aldri klart å holde nyttårsforsettene mine tidligere heller, men satser på at jeg i allefall kan greie halvparten og da blir jeg kjempeglad🙂

  6. Godt nyttår!🙂
    Har du hatt det bra??
    Jeg vil også forresten se mere av verden, eller oppleve noe nytt, blir litt lei av å være her i Trøndelag😦

  7. jeg er sikker på at 2010 kommer til å bli et knall år for deg! du er jo bare god❤
    begravelsen gikk greit – trist, men en fin avslutning. takk for at du tenkte på meg!

  8. gossipelise

    2010 is going to be the best year ever!

  9. Hehe, neida er ikke hemmelig og sier svært lite om hvem jeg er. Jenny M.🙂

  10. sv; vakkreste Ida!😀 takk for at du er så snill. takk for at du la ifra deg kommentar hos meg igjen!😀 Vintersport er jo faktisk litt gøy, ikke at hopp og sånt er det jeg liker best men jeg er jo selvsakt veldig inni isdans!😀 nydelig!😀
    Jeg må jo bare gi deg envarm nyttårsklem nå som det nye året har kommet. Jeg håper virkelig at det bare SKINNER for deg! Klem fra meg😀

  11. Du skriver så nært og virkelig på en måte, det er virkelig spennende å lese bloggen din🙂

    Riktig godt nytt år, Ida! Som du sier, man kan ofte bli sittende å undre på hva som egentlig foregikk i det forrige, men det viktigste er å innse at året vi er i nå er friskt og fullt av nye muligheter og ting vi ikke har opplevd ennå.

    Jada, det var veldig hyggelig. Jeg har egentlig aldri hatt behov for store fester og skåling i stettglass heller, så det passet meg fint. Håper du koste deg på den siste dagen i 2009 også ♥

    Pappa sa akkurat at vi nesten måtte prøve å komme oss ut på ski i morgen, men jeg vet ikke om jeg får vært med – skal på tidligvakt. Men det hadde egentlig vært gøy å gå på ski igjen altså ^^

    Den er god igjen – takk for at du bryr deg ♥

    Klem!

  12. Godt nyttår!😀

  13. SV: Var hærlig å prata med deg og Ida❤
    Tenk kor mye du får høre stemma mi i Februar! 4-5 daga, you and me honey!:D

    Godt nyttår again❤ 2010 is gonna be a wicked year!

  14. D bli ett bra år shø, henne bli bra ja🙂 Uansett ka du bestemme dæ fer å uansett korr du ende opp henn. You’re special and awesome, so I know.

  15. Ida, I hope that 2010 is a wonderful year for you. You really deserve it. Love you!

  16. Sv: Jeg studerte med henne i England. Det er det jeg sier; verden er liten!🙂

  17. OI, btw! Jaa, jeg vet hvor Verdaln er! Var det der du bodde? Eller blander jeg med Værnes nå? Uansett så vet jeg hvor begge plassene er! Jeg bor i Skaun utenfor Trondheim😀

    Morsomt at du likte det! Har jo ikke postet noe slikt før🙂

    Hahah, tulling! Kommer aldri til å skje xD Men takk for tanken og fantasien ;D

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

