I need a favour

I have a lovely friend called Rachel, and she runs her very own fashion/personal blog called Polka dot Stripes,
she’s in a competition on British Style bloggers and need your vote as she’s falling behind a litt.e
So if you all wanna do both me and Rach a favour, click on the link and vote for her..
of course you’re free to vote for others too if you wanna, but we’d both appreciate it as you’d make my girl very happy.

British Style bloggers Christmas Comp

P.s. there’ll probably be a more Christmas present related post later, just have to get my photos off the camera.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “I need a favour

  1. Rachel

    I love you Ida Pida Spida

  2. Ill vote🙂 hihi

  3. I’ll vote for her.:)

  4. you`ve got me:D

  5. gossipelise

    Ima vote now🙂

  6. Heeei vakkreste!😀 Endelig fikk jeg satt av tid til bloggen og derme til å si TUSEN takk for kommentar fra deg i romjulen! At akkurat du er innom bloggen min gir meg veldig mye glede og inspirasjon og jeg håper du vet hvor verdifult det er for meg!😀 Kos deg kjempemasse videre og taaaake caaaare!😀 *klaskogdansk* ;D

  7. mcflyrocks24

    voted🙂

  8. Done!🙂

  9. Sv: Takk så mye.
    Kos deg masse i jula du også kjære Ida Marie. Ferien din er minst like fortjent🙂
    Juleklemmer fra Grenland!!

  10. Done!:)
    There is still a chance that she’ll win, if people vote.

  11. Gler meg til eg får designet i HTML:D

    Blir ein smule forandring på bloggen også… som du kanskje ser, so har eg posta ein del innlegg idag xD

    og eg har stemt på hu!

  12. Har stemt på henne. (:

    Tuusen takk for utrolig fin kommentar fra deg. Formen er ikke så mye bedre, og jeg får ikke sove, men forhåpentligvis forsvinner kvalmen snart.

    Ja, det stemmer nok at kroppen bare må si fra iblant. Håper det hjelper å ta ting med ro et par dager.

    Glad i deg også!!

  13. Just voted!🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

