It’s tomorrow

what is tomorrow?
It is the day I am going home to Norway for christmas and oh boy am I excited!
Not only will I get to see my family and friends again, I will get to live in a house that isn’t colder than it is outside.
I don’t have to sleep with two duvet and a blanket, and two layers of clothing to even be able to sleep.
Yes we do have heating in the house, doesn’t do much for my room tho, and it needs to be on for quite a few hours to have any effect, as soon as you turn it off, the heat disappears too.. So even though I’m gonna miss England, I am not gonna miss that.
I’m grateful that this is my last winter in this house, even though that thought also makes me sad.
I wrapped some pressies yd, not sure if i’m gonna wrap the rest now or wait till I get home, cause the pressies will probably take less space unwrapped because I can put them here and there hehe..
I also have to pack my bag, hopefully I’ll be able to fit clothes along with the pressies too.. I’ve  been spending a lot of this morning fiddling with my iphone tho, I still have a lot to learn, downloaded a few apps and stuff, if anyone has suggestions for good free apps let me know.. anyways, I should really try to do something to get warm..
I also have to do the dishes and clean out the fridge today, since a certain housemate has a busy day with her boyfriend ahead of her:P I don’t mind though, cause I need something to do.

Categories: Uncategorized | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “It’s tomorrow

  1. sv; Hei flotte skapning! jeg er bare innom for å takke deg så kjempemye for kommentar på bloggen min! Jeg setter så uendelig pris på at du er så snill og etterlater deg dine spor på min blogg. Men jeg må også beklage til deg. Beklage at jeg ikke får gitt deg noe personlig svar og for at jeg er å kynisk når jeg nå ikke rekker å kommentere på ditt innlegg her på din blogg. Bekalger så mye! Er viktig for meg å få innblikk i din blogg når du kommenterer..😦 *føler meg dum nå* MEN, jeg gjør mitt beste med å hvertfall takke deg for det søte og snille du gjorde og håper at du er forståelsesfull nok til å forstå meg på det. Noe jeg tror du er ;D Håper du får en fantastisk helg og at vi blogges mer sere!🙂

  2. Ah, gøy at du kommer til Norge å feirer jul, savner du Norge eller?
    Det snør faktisk i Trondelag i dag, så forhåpentligvis så blir det hvit jul i år ^^

  3. ah, jeg liker faktisk å pakke og rydde.. terapi!
    fornøyd med iPhonen?🙂

  4. Ida glede seg til Ida kommer hjem!

    Håper virkelig jeg kan bli med på tirsdag, hadde vært utrolig koslig❤

  5. Sv: Du er ikke den første som kaller meg for Olemann, haha!! Takk for Grattisen, men det skal sies at jeg ikke bare har fått B`er. Men uansett er jeg fornøyd med det jeg har fått, så det vil si at det slettes ikke er så værst🙂

    Ta deg en juleferie du. Ikke at jeg fysisk har sett det du har gjort, men jeg regner med at ferien er fortjent🙂 Kos deg masse!!

  6. Kikki

    glede glede gleeeeeeeede mæ t du kjæm heim!! da ska du få værdns største klæm!!!

  7. så kjekt! God tur him:)❤

  8. åå btw. eg hate å frysa! så fatte det ;D blir nok godt å sova i gode gamle norge^^

  9. Weee :):):) Glede mæ te du kjæm heim :):)

  10. gossipelise

    yay you will get to go see your family🙂
    and get my present🙂 hopefully its there already lol
    woot woot for going home *hugs*

  11. =D

    sv; hei vakkreste !😀 Takker så kjempemye for at du etterlot deg deg dine søteste fingeravtrykk på bloggen min i går! Hjertelg takk! Er jo også morro å komme inpå din blogg og lese om din hverdag når du kommenterer hos meg!😀 Håper dagen din blir helt fantastisk og at du tar godt vare på deg selv! DU er verdifull vettu!! *klaskogdask fra meg* ;D

  12. hei hei🙂
    og velkommen hjem!!! hvor i norge skal du?
    her er det jo iiiiiskaldt om dagen. Men kjenner til engelske hus ja…brrr!! Har bodd i Skottland, og husa er vel like dårlig isolert der som i nabolandet. jepp.

  13. Tenk, nå kommer du hjem til kalde Norge, men fordet så langt borte at vi ikke får tatt en kaffe.. hmmm.. hehe.. Håper turen gikk kjempe flott, Gi et pip når du er fremme da så jeg vet du er trygg.. Tenker masse på dere vettu:)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

