Big fat Bleh..

Instead of taking my frustations out on my darling Renate who’s sitting next to me sketchbooking, I’m gonna write a quick blog.

I’m in such a bad mood right now, I just wanna curl up in bed and sleep till Christmas.
Wish I could.. but I still have a bunch of work to do.. too much..
it’s overwhelming me, I don’t honestly know if I’ll be able to get it all done on time..
Well somehow I will, I just need to complain..

I am currently trying to write an essay on 1960s art forms, the ideas and concerns they aim towards etc.. So I’ve decided to look into Pop Art, you know like Andy Warhol style. There’s several other good 60s artists too, but I’m sure most of you have heard of at least Andy Warhol. I’ve read about 20 books.. well not read them all obviously, skimmed and found the relevant chapters, etc.. and I’m tired of the stupid topic already. without having written that stupid essay..
it’s 10 days till we go home, STRESSSSSSSS!!!!

Anyway, I’d best shake this negativity off and just get started, pretending it is due tomorrow so I can try to finish.
thanks for listening to my stupid whining, I just needed someone to take it out on:P

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “Big fat Bleh..

  1. Sv: Eller for druetjuven, haha!!

    Det snør by the way🙂

  2. Sv: Iskiosken hett Cielo før, men det hi skifta eiera, men isen e likens :):)

    Huffda, så kjedelig at du føle dæ så stressa. Får håp det årne sæ. Sekkert lurt å lat som den ska inn tiliar enn den egentli ska🙂 Lykke te tuppa🙂

  3. Kikki

    *titusn klæmm t dæ*, snuppa miiiiii. ull get it all done, dont worry!! *gla iiiii*

  4. I’m all yours hun!
    Sometimes it’s better to talk and get it out, instead of being in pain having it all inside!!!

    p.s you have my e-mail if you need me🙂

  5. 🙂 no problemo! kjenne igjen den frustrasjonen. eg føle eg ALDRI komme te å komma igjennom anatomibokå…
    og btw. andy warhol e digg!

    hihi søte dei o!🙂 men like litt mer “mandige” hunder hvis du kan sei det så ;D mitt ønske e enten boxer, schaefer(?) eller rottweiler! helst den siste! men alex suns det e for stort:/

  6. sv; tuusen hjertelig takk for kommentaren du la igjen på min blogg i går vakkre! Så koselig asså!😀 Du er virkelig snill!😀 Setter så pris på dine ord!😀 Håper du får en fantastisk dag og at vi blogges senere. Take care verdifulle!😀

  7. Stakkars jenta! husk å ta noen pauser, noen ganger er det viktig, koble av bittelitt. Hvis det er noe trøst synes jeg du er kjempeflink, jeg begynner å sutre bare jeg skal skrive ett essay, og du bare skriver i vei! Fliinka!

  8. Huff kan ikke si jeg misunner deg nei :// Jeg husker hvor stress det var før jul og til våren da jeg studerte også! Dunker med ting å gjøre, og gjerne alt samtidig, am I right or am I right?🙂 Lykke til i allefall! :)stå på, så får du en flott juleferie med god samvittighet🙂

  9. ninusen

    Don’t forget to slow down for ten seconds and breathe!😛
    I bet you’ll do perfectly fine!😀
    If your essay are half as good as the two stories I’ve read, they just need to glance at the paper and give you a top grade!😀

    Just think about how good you’re gonna feel when it’s all over and you can relax with friends, family and all the cosy stuff Christmas brings along🙂

  10. huff, høres slitsomt ut.. men jeg vet at du klarer det, uansett hvor tungt det kan virke. Du er så flink, atte😀

  11. sv: Du har ikke gått glipp av noe, den er sykt irriterende når du først henger deg opp i den skarringen…. Jeg liker essays jeg!😉 Men ikke når de henger over og skal leveres innen usaklige frister da…

  12. Du har jo selvfølgelig lov til å klage av å til snuppa.. det trenger vi alle.. Huff har hatt så mye stress med mac`n min de siste dagene at hver gang jeg har lest de siste postene dine har jeg måtte ut å inn hele tiden så komentere har vært umulig.. beklager virkelig.. elsket dem alle.. spessielt den siste.. satan å god du er til å skrive.. ble helt satt it jeg.. å like irritert å skuffa hver gang den klikket her å jeg måtte vente for å lese mere.. hehe..
    Tilgir du meg?

    Husk dette kommer til å gå kjempe bra.. innleveringa de vil bli strålene, turen hjem vil være herlig, og julen blir perfekt.. så ikke bekymre deg kjære du:)

    Mange trøste/gledes/lykke til klemmer sedes din vei:)

  13. Aw, darling.
    Jeg er også sikker på at du vil fullføre til tiden – selv om det akkurat nå virker aldri så lite uoverkommelig. Lykke til!

    Og klag så mye du trenger!! Å skrive det hjelper ofte… (:

  14. Svar: Tusen hjertelig takk, skjønne Ida Marie. Jeg synes stemmen din er veldig fin, men nå er det så lenge siden jeg har hørt den! (:

    Har tenkt å spille inn noen med iPhonen, sammen med instrumentalmusikk fra Spotify og meg som synger. Kan bli litt tøft – eller veldig dårlig😉

    Har tenkt å poste minst ett klipp i uka fremover jeg! Så får jeg masse øvelse samtidig.

    Gla’ i!
    Klemmmmmm.

  15. Uff, jeg føler med deg. Har sinnsykt mye å gjøre for tida jeg også. På Tirsdag, DA begynner ferien. Bare fra skolen da vel og merke. Etter det er det bare jobb og snowboard. Lovely🙂

    Håper du overlever frem til jul, haha!!
    Fin hårfarge forresten🙂

  16. sv; tuusen hjertelig takk for at du la igjen kommentar på bloggen min i går vakkre! så snill du er!😀 Alltid veldig gøy når du legger igjen dine søte spor!😀 Håper du får en helt fantastisk helg! Kos deg mer enn noen gang og ta godt vare på deg selv!😀 Take care!😀 *KlaskogDask* ;D

  17. Du kan alltids ta det ut på meg veit du❤
    Nå er det virkelig ikke mange dagene til du er hjemme og jeg må si jeg gleder meg!
    Får håpe du blir ferdig i tide🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

