New story this week

I can’t believe how great feedback you all gave me for my last piece of writing:
Don’t let the sun go down on me.
You guys are too kind to me.
This is just a not to let you know I’ll be posting a new story this week, I just gotta pick which one. Might share my harry potter fan fiction one shot with you.. since I’m in the potter-mode lately, we will see when I decide.

my life is still a bit stressful, a lot of uniwork, but I am slowly getting closer to finishing, and in 12 days I will be home!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 5 Comments

Post navigation

5 thoughts on “New story this week

  1. Bring on the Potterness please!

    x

  2. det gleder jeg meg til ;D
    uff da, håper ting blir litt roligere etterhvert for deg søte! :D:D

    sv; tusen hjertelig takk for kommentaren din på senge-innlegget mitt!😀 Du er så god! Motiverer meg veldig med de søte ordene fra deg!😀 Jeg håper du er fornøyd med helgen din og får en fantastisk uke! Ta nåfor alle del masse vare på deg selv, du er en viktig person med stor betydning vet du!🙂 Kos deg! *KlaskOgDask* ;D;D

  3. gå får Potteer! Er i HP mood for tiden jeg og😀

  4. Det går fremmover ja, gler mæ te dåkk kjæm heim :):) Gler mæ te neste historie som kjæm🙂

  5. Skal lese historien din om Potter så snart jeg får satt meg ned lenge nok og er våken igjen.🙂 Du skriver så utrolig fengslende!

    Svar: Nei, igår var som en berg-og-dalbane med mange daler, og jeg tror noen registrerte at du ønsket meg en bedre dag idag, for nå snudde det helt! Etter tidligvakta var jeg litt på biblioteket, så møtte jeg ei venninne som jobber samme sted på Egon for en utrolig god middag, og så gikk vi for å se New Moon. Kom hjem for ikke så lenge siden og ble med pappa og lillebror på butikken, og der fant jeg den perfekte julegave til førstnevnte… Så tusen takk for de gode ønskene for meg, jeg tror faktisk de hadde litt innvirkning =)

    Ja, jeg får så dårlig samvittighet av sånt, for egentlig var det ganske mange som sa de kunne være med, men plutselig virket det som veldig mange plutselig var opptatt – derfor tenkte jeg at det var desto viktigere å være med.:/ Jaja! Ferdig med det nå. Tror jeg. :]

    Hearts;hearts.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

