Question!

So, I’m still really busy with uniwork, but I genuinely miss blogging,
and what I miss most of all are the lovely comments I get, even if it is replies to what I’ve written to others or just genuinely nice comments on my own posts..
I’ve still been reading a lot of your blogs, even if I don’t always comment.

since I’m a busy bee studying hard to get my essays done for christmas,and I used to have a writing blog, but I deleted it as it wasn’t really a major success, I want to share some of the stories I’ve written throughout the years with you on here..I’ve always had a passion for writing and I wanna share my passion with you

my question is this, would you be interested in reading them?
some of them are short, some of them are a bit longer and they are all in English.
I could post maybe one story a week, for the next three weeks..
i just wanna know if you’d be interested in reading them?

I do have an aspiring author in me, I just rarely let her loose

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 20 Comments

Post navigation

20 thoughts on “Question!

  1. det hadde vert spennande:) men eg ekje såå flink i engelsk, så konne vert eg kje hadde klart dei lengre;D

  2. What is the subject matter of your stories?

    drtombibey.wordpress.com

  3. det hadde vært morsomt å lest! men jeg er ikke såååå glad i lange tekster på nett da;) Du skriver jo bra, så jeg forstår om det er en forfatter i deg!:)

  4. hadde vært morsomt å lest, ja🙂 vet du er flink

  5. gossipelise

    i want to i want to!

  6. Bring it on, flinken🙂

  7. sv; Du må bare låne den ja🙂

    Hadde jo vært morsomt å lese da😀

  8. SV: Flere ganger, faktisk! Du får meg til å føle meg såå.. vet ikke! Men tusen takk! Du er en fantastisk leser og støttespiller. Det skal du vite🙂

    Jeg vil gjeeerne lese tekstene dine!!😀 Ser jo at du er flink i engelsk og du virker som om du er interessert i slikt siden du kommenterer så flittig til meg. So DO IT. Gleder meg😀

  9. Fyr løs!!

  10. Hvorfor ble de ikke suksess da?? Fordi ingen kommenterte?? Jeg har jo lest et par av de, og jeg må jo si at det luktet suksess🙂.
    Du leser andres blogger uten å kommentere, og kanskje andre leser tekstene dine uten å kommentere??

    Men ved litt bedre “markedsføring” (som f.eks å legge ut et hver uke) vil nok flere lese de.

  11. Ja, det hadde vært spennende å lest!!:)

    sv: takk for kommentar på bloggen min!

    jeg misunner deg, jeg vil også bo i England!!

  12. så ABSOLUTT JAAA!!

    sv; tuusen takk for kommentar på innlegget i går søte du!😀 Håper du får en flott dag – i morgen er det jo første desember og greier!😀 Kos deg masse før kalendertiden starter ;D ta vare på deg selv så lenge verdifulle!😀

  13. Your writing is great, and it would be awesome to read them on here.🙂

  14. Jeg vil gjerne lese😀
    så det er bare å skrive ^^

  15. Let her loose!🙂

  16. ninusen

    Yesyes! Bring’em on!😉

  17. jeg vil gjerne lese asså😀 såå do it do it do it! (:

  18. Hei!

    Felles melding til alle adventsfreaks: Adventskalenderen begynner i morgen, og DU er påmeldt!🙂

  19. å ja de hdde vært så utrolig artig.. Jeg har jo ikke “kjent” deg så lenge så for meg hadde et vært herlig.. Jeg savner deg og innleggene dine så come on girl..
    Håper alt er bra med deg snuppa:)

  20. Jeg skal lese det siste innlegget ditt snart, og jeg gleder meg😀

    sv; Ikke jeg heller, det er noe jeg ikke liker med hun.. Om det er hu Kristen eller om det er Bella jeg ikke liker, det veit jeg ikke.. Filmen var jo kanon i forhold til første filmen xD
    Jeg også! Har du lest boka?

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

