And the winner is!

Me and Stitch have been discussing this till the early hours of morning, but we both agreed.
Since there was only two entries for the comp. I wish I could give a prize to both of you.
Sadly I only bought one, cause Disney ain’t cheap:P

Both entries were good.
Nina posted a childhood photo and Astrid Katrine a series of photos from when she grew up.
Our decision is mainly based on the fact that one person made a little bit more effort!
Our winner is:

Click on the image to see her blog😉 Wasn’t she adorable?

 

Sooooo, Astrid Katrine, if you wouldn’t mind emailing me your adress, I will send you your prize within a few days:)
idamhov@hotmail.com

I’m not back yet sadly, I just felt like I had to announce the winner,so she could get the prize before christmas.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “And the winner is!

  1. Grattis til vinneren! Søtt!

  2. Me too! I love pandas!🙂

  3. yeeey😀 så gøy😀

  4. fin header btw!:)

  5. fin banner, å gratulere til astrid katrine🙂

  6. grattis til henne!😀

    Men Namsos er en fin by det. Litt lite, men jeg liker meg godt her!🙂 Mulig fordi jeg har bodd her selv før, og fordi jeg har en del kjentfolk her og slekt!🙂 om du kommer til å søke den utdanningen, kommer du til å søke Namsos, eller har du andre plasser som første plass?🙂

  7. SV; Takk takk for kommentar😀 weheartit er en fin fin side. Men kan til tider dukke opp litt vell grove bilder… Eh… Ja, uansett. Vil også si takk for at du tok deg tiden innom bloggen min, det var koselig! :’D

    Virker som en koselig blogg du har her!😀

  8. nei, jeg studerte vernepleien i Tr.heim. Bodde i Namsos 4 år før da, men så flytta jeg til Tr.heim. Jeg synes det var mye tull i Tr.heim da, pga MASSE innsparinger på skolen. Men vet ikke helt hvordan det er i forhold til Namsos da. Er jo mindre klasser i Namsos, så har jo en fordel slik da – bli bedre kjent og sånt! Men så er det om man vil til en storby eller en liten søt en ;P

  9. Ønsker deg en good helg!😀

  10. søøøøøt baby!❤

    sv: Takk, er på bedringens vei faktisk. Skal på jobb nå… og på fest i kveld. Så det var nok bare en veldig kort svineinfluensa. hehe.

    god helg!

  11. That’s an adorable picture, a really worthy winner.🙂

    Answ.: Yeah, I plan to have money to buy Christmas gifts for family and friends =)
    I actually liked New Moon better than Twilight too!
    Yeah, Jacob has really worked out!! I’m so glad he got the part back, cause it could’ve been someone else portraying him if he didn’t get better… (;

    I can’t choose between the teams either!! Before I was team Edward all the way, but now I really don’t know. I love Jacob for being so supportive and comforting… And I wasn’t really a big fan of Edward in this one, but I kind of knew I wouldn’t. I can’t wait for Eclipse now!! =D

    Good luck with the reading and Uni work.. =)

  12. grattis til vinner! aaaaaw for et NYYYYDELIG bide!!!!

    sv; tuusen takk for kommentar i går vakkre skjønnhet!😉 Du er god asså!😀 Håper du får en KJEMPEFIN lørdag!😀 Kos deg mer enn noen gang!! :D:D

  13. sv: jeg ser dine poeng. det er vanskelig for utenforstående å forstå. jeg var der selv en gang, men har lært meg å forstå ettersom venninna mi sliter med selvskading.

    jeg tror det er svært FÅ som gjør det til en “fashion ting”.. det er vel ingen som VIL skade seg selv. det er en måte å få ut smerte på. man blir sikkert påvirka av hverandre til å selvskade, men de som gjør det jevnlig tror jeg sliter skikkelig.

    takk for innspill! du er super!
    du er med i adventskalenderen om jeg ikke sa det… gullfisk😉

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

