I’m taking a break too

Not to jump on the bandwagon or anything..
But I will be taking a short break from my blog..
Because I have a lot to do and am seriously stressed,
as well as I’m not really in the best state of mind nowadays..
and I fear I will take it all out on you dear readers if I blog as much as I usually do.
Don’t worry, I’m not quitting, I love blogging far too much, I just need a week or two away from it.

But I’ll still be running my disney comp, so please remember to join.
I will sticky it at the top of this page tomorrow.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “I’m taking a break too

  1. Jeg tror egentlig du har godt av en liten “ferie” fra blogginga🙂 Selv om jeg kommer til å sjekke den veldig ofte, haha!
    Du må konsentrere deg om skolen noen ganger også🙂

  2. skjønner det godt, men kommer til å savne blogginga di😦 lov å ikke bli borte altfor lenge😀

    sv: hehe, så artig😀 var det ikke du som var på utkikk etter en oransje kjole? så en kjempefin på vero moda🙂 men dere har kanskje ikke vero moda i england? hehe

  3. 🙂 glede meg t du komme tilbake med ny kreativitet🙂

  4. Skjønner hva du mener. Snart eksmane her, så da blir det dårlig blogging tror jeg. Men du får ha masse masse lykke til med skrivingen din, så sees vi igjen om pittelitt🙂

    Have fun🙂

  5. Sv: Skjønner godt at du lo, for det gjør jeg også nå som jeg tenker på det. Men igår var jeg helt knekt etter turen, så da ble jeg forbanna, haha!!

  6. awh kommer til å savne blogginga de! Du får ikke bli for lenge borte da ;D

  7. I almost have had a quiet little break from mine already I have!

  8. jaaa, det var den konken ja. har ikke glemt den. har ligget å surret i hode lenge. men kjenner jeg ikke finner på noe. men enda litt tid igjen, vell.. så kanskje jeg joiner!🙂

    kom så fort tilbake som overhode mulig da. liker bloggen din, og liker ikke at blogger jeg leser tar pauser. men jeg skjønner at det må til av og til!!🙂 lykke til med alt du skal ha gjort.. og DU, ikke stress!😉 d årne sæ aillti!🙂

  9. Håper du kommer sterkt tilbake snuppa.. kommer til å savne deg masse..🙂 beklager at jeg ikke har vært tilstede i det siste,, mye styr.. huff huff.. men skal komme sterkere tilbake jeg også:)
    Håper alt ordner seg for deg og at du her det fantastisk.. Mange godbedrings klemmer uansett hva du måtte trenge dem til sendes din vei:)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

