Closed! Disney Competition

So my first attempt at a Disney inspired competition kinda failed!
So I wanna try again. With a longer timeline.
I know I am not the only Disney fan in the blog universe, so this is your opportunity to win a special prize from the Disney Shop! Which is my Favorite shop at the Bull Ring in Birmingham.
The theme is the same as last time.

CHILDHOOD!

So use your creative heads, write me a story (real or fictional), take a picture, sing a song.
You can do pretty much whatever you want as long as you somehow relate it to the topic!


How to enter?

You make an entry on your own blog, where you introduce the competition,
link back to my blog please and then post your entry.
Post a comment in this post so I know you’ve entered and I’ll confirm that I’ve seen your entry by leaving you a nice comment on your blog.

You have till November 25th to enter, which is 2 weeks from now!
Me and Stitch will eagerly await your entry:
Photo 321

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 20 Comments

Post navigation

20 thoughts on “Closed! Disney Competition

  1. eg e med når eg har laga noge ^^ men bara sånn at du vett eg e med ^^

  2. SV: Ja, du har et stort poeng der. Nå tok jeg bare opp slik det var for ungdom/for meg. Men jeg må understreke at menn også har et visst krav om hvordan de skal se ut, men menn er ofte flinkere til ikke å bry seg. Jeg er ikke en av de som ikke bryr seg. Hvis du nevner Megan Fox, så må jeg bare nevne de utallige kjekke guttene som finnes i hollywood nå. På dette området er det vel så og si ganske likt. :p

    Det med verdensledere har du helt rett i, og det er et stor problem, men jeg tenkte først og fremst på Norge i innlegget mitt.🙂

    Det er MANGE land som fordømmer likestilling mellom kvinner og menn, spesielt i midtøsten, og jeg er enig i at det er et stort problem. Men i Norge begynner det vel å bli ganske bra nå, hva? :p Det sitter mange kvinner i regjering og storting f.eks. :p Siv Jensen eller Erna Solberg holdt på å bli statsministere. Vi har hatt Gro Harlem Brundtland og England hadde Margaret Thatcher. Jeg takker for et langt og vel gjennomtenkt svar, men jeg følte at NOE av det kanskje ikke var helt rett. Men feel free to correct me again!🙂

  3. nei, ikke så rart man drar ut på byen i tr.heim om man bor så langt unna da😛 hehe… blir litt mye tid i bil/buss det.
    Er ikke så masse ut her jeg heller da, sånn av og til bare!:)

    kul konkurranse da! Jeg blir med om jeg kommer på noe å bidra med!🙂 men greit med litt lengre tidsfrist ja!🙂

  4. ka eg ta barndommsbilder av meg? ^^

  5. Pingback: Disneydisneydisney! « Nina's blog

  6. ninusen

    I’m in!🙂
    And the entry is up🙂

  7. Pingback: barndomsminner « Astrid Katrine

  8. Får se om jeg finner på noe lurt til denne konkuransen, og gjør jeg det skal jeg joine🙂

    Sv; Jeg er glad i deg også vennen❤
    Nei, men det er jo ikke noe å stresse med enda da, over en måned igjen enda🙂

  9. Høres morsomt ut, selv om jeg tror at jeg ikke har noe å fortelle😦

  10. har enda ikke fått bidratt med noe her jeg da.. men har enda tid på meg.. får bare håpe jeg kommer på en lys ide ;D

  11. jeg vet ikke helt jeg😛
    skal prøve å sjekke det ut!
    takk forresten, snille duuu!🙂

  12. Pingback: Friday night at home «

  13. sv: Det som er skjønner du.. det var ikke bare 1 størrelse mindre.. det var snakk om 5 størrelser mindre!!😀

  14. ooh. jeg skal se om jeg finner på noe til denne. jeg er egentlig stuck med skole, og dårlige idéer !😀

  15. sv: så utrolig koselig av deg.. Er bare tøft akkuratt nå, men satser på at det blir bedre.. Tusen takk for tanken.. Den varmer masse:)

  16. sv: nei, den ble nok borte… skriv en gang til da😀

  17. sv: Ney ney, bare hyggelig det!! Kommer til å trekke fra min magiske hatt vettu, så jeg håper for din del at navnet ditt hopper ut av hatten. YES! Utrolig koselig at du vil lese bloggen min da gut.. hihi alle er velkomne veitu. Du virker jo som en koselig jente som kommer med så koselige ord😉

  18. ouæh, har enda ikke funnet på noe jeg da… :S så får desverre ikke til å bli med. Next time, om det blir en slik “time”! ;D heehe!🙂 morsom konkurranse iallefall!

  19. WÆÆÆÆH! Et kvarter igjen!! *Tenke-tenke* Hmmmm… Åh, neii. Rekker det ikke:/ Får bli en annen gang da. Kjempefin konkurranse, iallfall!!🙂

    SV: Men kjære IdaPida! Jeg legger ikke merke til om du sier det samme. Jeg blir like satt ut av kommentarene hver gang uansett! Ja, jeg blir faktisk det. Og du kan bare si det samme om du vil, fordi jeg føler virkelig at du liker det jeg skriver uansett, og det er utrolig fint å tenke på!🙂❤

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

