Mah Favorite Girl

Everyone who reads her blog knows that this girl is busy nowadays.
With uni and boyfriend, who wouldn’t be right?
I’m not gonna lie, I’ve been feeling a little bit lonely and stuff lately and missed spending time with my Best Friend.
Photo 311
On Wednesday Renate and me went for dinner/tea at Pizza Hut, and it was great!
I mean of course I understand that university is important to her, I should spend more time on it myself to be honest.
And of course the lovely Steven (her boyfriend for those who doesn’t read her awesome blog), if I had a boyfriend I’d probably want to spend as much time as possible with him too.
So I’m really ok with feeling lonely once in a while, mainly because she’s always so much more happy when she’s spent some time with him than when she hasn’t. And I know she doesn’t love me any less just cause there’s one more person in her life who’s very important to her now.

But this lovely girl, she was being the most adorable girl ever on Wednesday, apologizing for being so busy and all.
And she knew how much I wanted the latest season of Supernatural, so telling me she’d ran into some classmates on her way home as an excuse for being late as she had to buy the dvds, she came home with them and the cutest card ever!

I have the best BEST FRIEND in the World, by far!
I love you Døtta mi❤

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “Mah Favorite Girl

  1. aaaw🙂 det er viktig å ta seg tid til hverandre, selv om det av og til er mye annet som også skjer.

    sv: tusen takk, ida! har hatt som mål siden sjuende klasse at jeg skal bli lege, så da må jeg jo bare konsentrere meg, selv om det kan være hardt noen ganger..

  2. Aww I’m glad you liked it ^^ Was hoping that would make you happy happy😀
    I love you❤

  3. Sv: Joda, legger ut bilde etterpå. Skal nemlig opp til Skien å kjøpe det nå. (Hvis de har det jeg skal ha da???)

    Greit med gode venner, de passer på deg og tenker på deg når du trenger det mest. Men jeg syns dere ser litt snåle ut på det bilde asså🙂

  4. aww😀 så koslig!🙂 dokke virke så søte ^^

  5. Katrine

    awww! lookatchutwo! this makes me smile =)

  6. Aw, how lovely!!

    It’s good that you’re being two out there in the big world.🙂

  7. haha, Døtta, det er så bra ord! ;D Hadde neste glemt at man sa sånn lengre jeg ;P hihi
    koslig med venner som betyr så masse! Og da merkes det godt når den ene får seg kar ja. Men man glemmer jo aldri hverandre da, er bare at man må prioritere tiden litt annerledes!🙂

    Søtt bilde av dere to forresten ;P

  8. Sv: Da er ikke dette for å skryte, men da er jeg litt flinkere enn deg. Jeg klarer å svinge, men ikke stort mer🙂 Det er igrunn samme hvor god man er, det er deilig å komme seg ut i snøen å leke litt, haha!!

  9. Godt å se at dere har hveradre:)
    Blir glad når jeg leser sånt..
    sv: trur jeg har fått ordnet kometrargreiene nå…

    ps: har savnet deg også:)

  10. Døtta ja.. hehe, tenkte litt på tøtta jeg! Da har jeg ikke hørt ordet før alikevell, tro jeg ikke ;P hehe!

    Kisen kommer hjem for godt i begynnelsen av januar. Men er hjemme en liten tur om 2-3 uker😀 men håper tiden frem til -10 går suuuuuper fort!😀

  11. Forståelig at du er opptatt om dagen! Men slike perioder blir det. Bare pass på å kos deg innimellom også! Jeg har det med å glemme det når jeg er veldig stressa og sånn.🙂 Men det høres ut som om du koser deg! Iallfall med tanke på bestevenninna di. Håper du har det bra🙂

    SV: Ntåå, vet du. Du er min sterkeste støtte når det gjelder skrivingen min, tror jeg! Du gir meg nesten tro på meg selv. Det er helt snålt🙂 Nei, har ikke vært i kontakt med noen. Jeg skriver jo bare som en hobby, liksom. Aldri tenkt lengre enn det ;o

  12. Awwww! You guys! That actually brought a little tear to my eye! You’re both amazing.❤

  13. Nåååhw. Skjønner godt at du savner Renate litt når hun er så opptatt. Men så utrolig fint at dere har litt sånn kvalitetstid sammen da. Og så søtt med gave.🙂 heldiggrisen!

  14. awww, skulle ønske jeg hadde ei sånn venninne!😀 og Supernatural! Heldiggris😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

