Good day/Bad day

Last night we surprised our lovely housemate at midnight, with birthday cake and sparkling rose wine!
She was so surprised and happy, mission accomplished:)

We love our Maggie, and she deserved something special, so we gave her something special:D
Then I couldn’t sleep for about two hours, for no reason at all really.
I guess I am having a good bad day, is that possible?
It’s like nothing’s really wrong, it’s just the motivation and drive that is missing?

I have a ton of uniwork today, and I am seriously freaking out about it a little, but I’ve been sat here at the library for quite a while and tbh, I haven’t done much other than watch an episode of Criminal Minds, started writing a description of University of Wolverhampton for Ansa and then stared at my books a little bit.
It makes me feel useless and stupid, because I want to be ahead on this, I want to finish my essay early so I can focus on other things, important things. but nothing feels important enough you know.

I have all these thoughts in my head, I read about TESOL teacher education, and it does seem very interesting, except to do the postgrad one you need a 2:1 degree, i’ll be lucky to even get a 2:2.
I keep thinking about what is gonna happen next year, will I find a job? or will I continue down the path of failure?
don’t get me wrong, I don’t regret going abroad or anything, that’s the best choice i’ve made in my entire life.
I just regret doing this.. *sighs*
I worry a lot, because it will come to me.. I also worry about being alone.. all the time..
because often even when I’m not alone, I feel so small, so insignificant, unwanted even at times..
I know for most parts it isn’t even true, but I still think about it..

 

yeh good day/bad day..
at least I get to have “a date” with my best friend later, while her boyfriend is home being fed, we will feed ourselves too..
Now I’m gonna make a serious attempt at doing some work so that the bad part of today will become good and there’ll be no bad day at all..
(yeah cause that made sense)

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “Good day/Bad day

  1. du e verdifull🙂

  2. Det viktigste e å ikke angre på nokka uansett ka som skjer. Hvis du følger at studian dine (sånn som æ har forstått) e feil så burde du ikke fortsette med det. Du har hele livet ditt på å finne ut ka du vil gjøre, men det e ingen grunn til å sitte fast med no du ikke vil gjøre fordi du prøver å finne ut ka du vil!🙂 du e spesiell vet du! og snart må du poste mer på potion behind the poison;)

  3. men da satser æ på at æ får mer pr brev eller no!😄 mail you knows! whatever suits you! ; )

  4. Sv: Tror de slutta med makrellsalsa for minst et år siden. Jeg savner den sååååå. Hvordan får de fisken inn i en tube forresten?? De må jo kværne hele driten, og så trykke den inn. Hmmm!! Nei, jeg holder meg til boksen🙂
    Har de ikke makrell i tomat i Wolv??

    Du får hilse å si gratulerer med dagen🙂

  5. Må bare si at du er ikke den eneste med den følelsen!
    Jeg føler den hver dag jeg også, jeg lurer på hva jeg vil i livet og om jeg noengang klarer det, ikke minst er jeg sååå skolelei og bare sliter meg gjennom dagen😦
    Lykke til med å finne alt ut da, du klarer det sikkert:)

  6. To be quite honest; I think that most of us feel a little useless at times, and when we do, it’s really important to have our loved ones near. I seem to kick back on a thought that’s not very pleasant to come to believe; that the fact that I have to retake an exam in history, I’m the stupidest family member. I’m the black sheep of the family. That isn’t true, no matter how true it may seem at times. This goes in your case too, you are not a failure! Just because you’re a bit unsure about what you’ll do with your future, does not make you a failure. Your future is being formed right now, and you’re still making the turns and stops when needed. Your timeline, filled with crossroads, big happenings, creative outbursts, unexpected experiences, happy situations, relatonships – they’re there, waiting for you to approach them in our own time and way. I hole you won’t stay worried for long, though I do know that it’s easy to. I’ve had my times, and I’m sure there will be more.

    I hink you’re a great, kind, creative, good, funny, sweet and beautiful girl, and I wish you aaall the best. Someone like you deserves nothing less.

    Hugs from me.❤

  7. Du er som en vakker blomstereng en vakker sommerdag hvor vakker fuglesang (men for all del ingen fugler i nærheta) skaper vakker stemning ^^

  8. “will I continue down the path of failure?”
    Hvor har du feila? Du er på den andre siden av vannet, går skole, du er selvstendig, og en av de beste jentene jeg veit om! Du har kommet deg mye lengre enn andre på din alder! Du er hærlig Ida, og jeg er glad for at du er den du er.
    Jeg er glad i deg❤

    sv; Jeg har lyst til å blogge, men har ingenting å skrive om… Så jeg føler at hvert innlegg blir akkurat som det siste jeg hadde ;p

  9. du er du, og du duger!
    det er litt skummelt å tenke på framtida, men jeg syns du er utrolig tøff som har studert både på new zealand og i england. ser faktisk litt opp til deg🙂
    stå på, idA! Det ordner seg alltid for snille jenter, vettu😀

  10. SV: Han burde gått vidare! er han andre vidare? han med Afron?:P

  11. For noen snillinger dere er :))

    Og det ordner skal du se. Finn noe du brenner for, fokuser på den drømmen, så kommer nok det litt motivasjon for det du gjør nå også skal du se. Du finner nok ut hva du vil gjøre skal du se🙂

  12. så utrolig koslig å bli overrasket med kake da! ;D Da vet man at man har gode romvenninner (æhh, er det det norske ordet?? hehe.. noen ganger kræsjer norsk og engelsk litt.. klarer liksom ikke finne norske ordet…).
    Morsomt bilde da! er det av hun som ble overrasket eller?🙂

  13. Kikki

    Æ syns ikke du har feila snuppa! fer uansjett om du ikke trur du får t å bruk gradn din nu – d kainn heinn du får t d in the future læll :):):) å aill erfaringa du har me å gå på universitet kjæm gått me vesst du byinne me ein ny grad – tru mæ!

    uansjett ka du bestæmme dæ fer, så veit du at æ støtte 130%!!! du veit at æ trur du ha passa perfekt på vernepleie da:p hehe. d e ein fin blanding av kreativitet, pedagogikk å ein del helse da🙂 men its up 2 u sjølsakt:p hehe.

    *stor klæm t deinn fantastiske, supre, vakre å skjønne Ida*
    luv ya, hun!

  14. Er flere som har en sånn følelse.. Jeg har alltid en slik følelse inni meg.. Jeg har vært flink i år da å prøve å ikke tenke så mye på det.. Selv om nå natta som var så kom alle følelsene på en gang.. Det var ikke noe særlig😦 Men det kommer til å gå fint vennen, bare vent å se🙂

    sv: Jeg fant ut at det var lurest å være hjemme.. Om jeg hadde dratt på konsert hadde jeg sikkert smitta den halvdelen av Volda som ikke er smittet allerede.. Er litt skummelt at ei i klassen min har fått svineinfluensa :S Jeg tror ikke det er det jeg har, heldigvis… Jeg har ikke de samme symptomene som henne hvertfall..

    Så jeg ble hjemme jeg … dessuten fant jeg ut at DiDerre egentlig bare har en sang som jeg faktisk kan😛 Så jeg kan like gjerne sitte hjemme å høre den på spotify^^

  15. oooo det høres fancy ut! Gler meg til bilder!
    Eg skal være 4 ting på engang xD Multitasking or what!

  16. Har en shitty day i dag.. må bare prøve å komme meg gjennom det.. kvelden ble mye verre for en time siden.. baah..

    Jeg leste et sted at svineinfluensaen er mye mere agressiv i norge enn andre steder.. skummelt! Vurderer å rømme til utlandet eller noe..

    Vodkagele er SKUMLE saker!! :O Man merker jo ikke at man blir full :S

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

